sobota, 31 października 2020

Halloween sugar skull manicure

 Happy Halloween!

Jak zwykle kolejna okazja, więc ja przychodzę do Was z kolejną propozycją tematycznych paznokci. W tym roku za inspirację posłużył mi mój pasek od zegarka, i zmalowałam meksykańską czaszkę.

Widzę, że już 3 lata temu robiłam zdobienie sugar skull - KLIK, a w innych latach mogliście u mnie zobaczyć m.in. Frankensteiny - KLIK, dynie - KLIK, stemplowe zdobienie - KLIK.

 



Tym razem zrobiłam czaszkę tylko na jednym paznokciu, a na drugim kwiatuszki. Reszta pozostała czarna.

Do zdobienia użyłam:



Czarny Delia Coral Hybrid Gel 26, biały Golden Rose Ice Chic 04, żółty Maga M drops 102, pomarańczowy Maga M drops 107, różowy Maga M drops 129, czerwony Delia Coral Hybrid Gel 01, top coat Sally Hasen Insta-Dri no i oczywiście sonda.


Dajcie znać jak Was się podobają takie paznokcie. Ja w sumie im dłużej na nie patrzyłam, tym bardziej uznawałam, że powinnam zmalować coś na każdym paznokciu, nie tylko na dwóch :P

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...