piątek, 10 kwietnia 2020

Easter chicken nails, czyli wielkanocne kurczaczki

Witajcie po dłuższej przerwie. Znowu, niby teraz mam więcej czasu ale i tak poświęcam go na inne rzeczy i blogowanie schodzi na dalszy plan :(. Ale paznokcie robię cały czas! Przed nami Święta Wielkanocne, więc oczywiście z tej okazji tematyczne paznokcie.

Dla przypomnienia moje zdobienia z poprzednich lat: zajączek i przepiórcze jaja, kurczaki, pisanki, zajączki, kurczaczki w jajkach, mix wszystkiego po trochu, zajączki i kurczak. :D



W tym roku postanowiłam zrobić kurczaczki w jajkach, ale nieco inaczej niż te kilka lat temu. To mają być pękające jajka i wykluwające się z nich pisklaki :)
Na lewej ręce dodałam im źrenice, a potem uznałam, że lepiej jednak wyglądają same czarne kropki jako oczy, więc na prawej ręce bez źrenic. Dajcie znać które Wam się bardziej podobają! :D



Do zdobienia użyłam:
Żółty Avon nailwear pro+ Inspire, biały Golden Rose Ice Chic 04, pomarańczowy Golden Rose Ice Color 204, różowy Miss Sporty 1'to shine 140, niebieski Constance Carroll 40, top coat Sally Hansen Insta-Dri.



Na koniec życzę Wam w tym trudnym czasie przede wszystkim zdrówka!
Niech te święta mimo przeciwności będą wesołe i szczęśliwe!

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...