poniedziałek, 16 czerwca 2014

Wyniki rocznicowego rozdania i konkursu

Wczoraj zakończyło się moje rocznicowe rozdanie i konkurs, więc od razu dziś Wam przedstawię wyniki.

Jeśli chodzi o rozdanie, to random.org wylosował, że zwycięzcą zostaje...

Ems!


Natomiast jeśli chodzi o konkurs, to tutaj miałam trudny wybór, ponieważ wszystkie prace były piękne. Dziękuję Wam dziewczyny za wzięcie udziału i zmalowanie lata na paznokciach.

Postanowiłam, że nagrodę zdobywa...


Oto jej praca, urzekły mnie te morskie zwierzątka:
Ale!
Zdecydowałam także nagrodzić Lucy Nails za dwie prześliczne prace, także kochana szykuj się na niespodziankę!



A teraz pozostałe prace biorące udział w konkursie:

SkyBlueVelvet Nails

Margaret Nail art

Emi
Z miłości do paznokci.
Relaks przy piątku

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za wzięcie udziału i gratuluję zwycięzcom!

38 komentarzy:

  1. Gratulacje dziewczyny!
    A prace wszystkie piękne i iście letnie :D Pierwsze i drugie miejsce zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O raaany, w życiu bym z Ewą nie wygrała! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny się postarały :) Gratuluję zwyciężczynią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ta pierwsza zwycięska praca to najpiękniejsze letnie mani jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje My Roses Nails ;) przepiękne ! I bardzo dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podobają wszystkie prace, każda ma coś w sobie!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje dla zwycięzców :) jak i dla pozostałych za piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wygranym, piekne pazurki :) Szkoda że nie wiedziałam o konkursie , też bym coś namalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdobienia genialne. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!!<3 Dziękuję, niesamowicie się cieszę!!! Gratuluję My Roses Nails pięknej pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zasłużona zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulację dla Ewuni :D w 100% zasłużone zwycięstwo - pazurki niespotykane i bardzo pomysłowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Łoooo dziewczyny genialne pazury zrobiły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zdazylam wziac udzialu, ale i tak nie mialabym szans :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lucy Nails stworzyła istny obraz na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, bardzo fajne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny stworzyły prawdziwe cuda, jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję, piękne prace konkursowe, niełatwy miałaś wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje :) fantastyczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojaaa ale boskie!! Ale najbardziej podoba mi się numer 1!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne paznokcie! ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gratki! zasłużona wgrana z tymi morskimi zwierzątkami, bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej, ale się cieszę ^^ dziękuję za wszystkie komplementy :*
    reszta prac jest świetna ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. o szkoda, że nie wzięłam udziału, choć i tak szans nie było przy wygranej :))) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ech dobrze ze jednak nie wzięłam udziały w konkursie no z moim pomysłem bym was nie przebila ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Ewcia normalnie szaleje i rozwala całą konkurencje w życiu bym z nią nie wygrała :) gratulacje a Lucynka też piękną prace zrobiła należy jej się wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. genialne prace :) gratuluję dziewczynom ! ja niestety się nie wyrobiłam z moimi pazurkami :( - sesja..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...