niedziela, 2 czerwca 2013

Paznokciowy Dzień Skittles vol. 2

I ja zdążyłam przed północą zmalować skittlesowe mani z okazji Paznokciowego Dnia Skittles, niestety nie zdążyłam zrobić w tym czasie notki, bo już północ minęła. Ale to tylko kilka minut, więc chyba mi wybaczycie.

W tym roku postawiłam na pastele, bo w zeszłym miałam neony (KLIK). A żeby nie było nudno, to dodałam jeszcze warstwę "flejksów" z My Secret.






Oto lakiery użyte do zdobienia:






Baza: Golden Rose Vitamin Booster,
Golden Rose Paris 134,
Avon Nailwear pro Loving lavender,
Avon Nailwear pro Apricot mystery,
Essence C&G 53 you belong to me,
Golden Rose Paris 225,
My Secret 104.

Jak Wam się podobają moje skittlesy?

28 komentarzy:

  1. Uzyskałaś świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że jednak zdążyłaś zmalować skittles :D Fajnie to wygląda z flejksami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie!
    Podobają mi się te lakiery z Avon

    OdpowiedzUsuń
  4. też myślałam nad flejksami, świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zdobienie pazurków, a szkoda, że w katalogu już nie ma tych kolorów... bo są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie ci wyszły, sama ostatnio myślałam żeby też tak sobie pomalować ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne kolory, ale to wykonczenie MySecret jakoś mi tu nie pasi

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się miętowy GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo świetne kolory, fajnie te drobinki dopełniły końcowy efekt. świetne na słoneczne dni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne, kolorowe i wesołe :)
    Podoba mi się wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyszło i tak na bogato z brokatem

    OdpowiedzUsuń
  12. słodkie, aczkolwiek nie wiem czy miałabym odwagę na takie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło Ci ślicznie! Też miałam w planach Skittlesy, ale niestety z braku czasu nie dałam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie obchodziłam dnia Skittlesów, przyłączę się w przyszłym roku :). Tobie pazurki wyszły prześliczne!

    Pozdrawiam,
    http://www.la-garderobe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najbardziej pasuje do 1 czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne!:) Urocze te Twoje paznokcie.
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyszło, szkoda że przegapiłam Skittlesowy dzień - też bym coś zmalowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny ten Twój Skittles! Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie to wygląda :) !! i widzę, że używasz tej samej odzywki co ja - jest bardzo fajna !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze, ten top genialnie wpasowuje się w całość ;) Żałuję, że w tym roku o akcji dowiedziałam się po fakcie, za rok spróbuję coś zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...