poniedziałek, 25 lutego 2013

Avon, Nailwear Pro, Violetta Sparkle

Zanim przejdę do pokazywania lakieru, to najpierw chciałam zapytać, co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? Baner i tło wzięłam ze strony http://thecutestblogontheblock.com/ , mają duży wybór wszystkiego do upiększania bloga, jak również różne tutoriale.


To teraz przejdę do opisu lakieru z Avonu w kolorze Violetta sparkle.




Jest to bardzo ciemny fiolet (czasami nawet wydaje się być ciemnym grafitem czy wręcz czarnym) ze złotymi drobinkami, które czasem opalizują na zielono lub pomarańczowo.

Pędzelek typowy dla tych lakierów Avonu, niezbyt gruby, równo ścięty. Konsystencja w sam raz, dobre krycie po dwóch warstwach.


z fleszem

Trwałość bardzo dobra, po 6 dniach nie było praktycznie żadnych ubytków, jedynie na kilku paznokciach po przyjrzeniu się można było dostrzec leciutko starte końcówki.

A co do zmywania - jest nieco trudniej niż przy zwykłych kremowych lakierach, ale na pewno łatwiej niż przy brokatach. Trzeba trochę dłużej przytrzymać namoczony w zmywaczu wacik i potem trochę potrzeć.

I jak Wam się podoba ten kolor? Lubicie lakiery z drobinkami?

24 komentarze:

  1. CIEKAWY KOLOREK :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek:) lakiery z AVONU bardzo lubię, są trwałe i maja świetne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo łądnie to wygląda ;)) Masz gust ! A ze mnie taka sknera że kupuje takie lakiery do max 6 zł iźle na tym wychodzę ;))
    Jeżeli masz ochotę to zajrzyj do mnie na bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku myślałam, że to rzeczywiście grafit! :) Naprawdę piękny kolor, a całość wygląda niezwykle elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach ten lakier :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do zgarnięcia perfumy:)
    http://lifenatalki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowy i niespotykany! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek :) Śliczny!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalny kolor :) A blog wygląda teraz bardzo przyjaźnie i wiosennie! :) Teraz tylko jeszcze odpicuj blogowe fb i będziesz gotowa na podbój :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie troszkę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  13. baaardzo ładne połączenie kolorków ;) dzięki za podany link ;) może sama coś tam ciekawego znajdę ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bardzo lubię lakiery z drobinkami ;)

    ps. ten cień to kolor coral rose z kobo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię lakiery z drobinkami i brokatami, ale używam ich zwykle tylko w okresie świąteczno-sylwestrowym i wtedy stawiam na odcienie srebra, czerwieni, złota i zieleni :)
    Chociaż do moich ulubionych lakierów należy obecnie grafitowo-srebrny, również z drobinkami, tyle że delikatniejszymi.

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny kolor :) Co do drobin, to niektóre kolory z drobinami mi się podobają, inne zaś wcale, także różnie to bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie się mieni:) ja nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Avonu

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez ostatnie lata unikałam lakierów z drobinami jak ognia, ale teraz znó zaczynają mi się podobać:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...