poniedziałek, 7 stycznia 2013

Lovely, Crystal Strenght 402

Dzisiaj pokażę Wam lakier Lovely z serii Crystal Strenght o numerze 402.



Widziałam jak go któraś z Was pokazywała go u siebie i wiedziałam, że też muszę taki mieć. Kolor jest śliczny - turkusowo-morsko-zielony z różowymi drobinkami, które czasem opalizują na złoto-zielono.


 Pędzelek klasyczny, wygodny, łatwo się maluje paznokcie nie zalewając skórek. Dwie warstwy kryją dość dobrze i tyle widzicie na zdjęciach, ale myślę, że do pełnego krycia przydałaby się trzecia.

Bardzo mi się podoba też ten diamencik na nakrętce. :)



A Was jak się podoba? Urzekł Was tak samo jak mnie?

32 komentarze:

  1. No patrz! Ja dzisiaj tez nalozylam Crystal Strenght, tylko w innym kolorze :p
    Twój jest śliczny. Nie obraziłabym się, gdyby dołączył do mojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko ten odcień z serii Crystal Strenght :) Jeden z moich ulubionych :)

      Usuń
  2. śliczny kolorek :)
    jak z cena i zmywaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niewielka, chyba ok. 7 zł a zmywanie bezproblemowe ;)

      Usuń
  3. Ja też mam kilka lakierów z tej serii i bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek, zauroczył mnie:)
    +Obserwuję i miło mi będzie jak i ty dołączysz do grona moich obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj podoba mi się, podoba :)
    Jeszcze z tej serii nie miałam żadnych lakierów Kasiu, muszę na niego spojrzeć jak będę w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolor i muszę powiedzieć, że masz bardzo ładne paznokcie ;)
    u mnie dziś na blogu również mani z Wibo, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier bardzo ładny i jak tylko go gdzieś znajdę to zapewne kupię :) Masz piękne paznokcie :0

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog, obserwuję :D
    zapraszam również do siebie na cassieannalea.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kolor :) Nie mam takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest genialny! :) nigdy nie widziałam podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tą serię lakierów- ten ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie widziałam tej serii jeszcze, ale kolorek cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki fajny ten kolor, taki nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Osobiście nie przepadam za takimi kolorami ale lubię lakiery z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygujący kolor:)
    Dziękuję za udział w "Tygodniu z Wibo":)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jak kolor, ale jaką Ty masz przepiękną długość i kształ paznokci!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc za takimi kolorami nie przepadam. I kurde, zmieniliby te buteleczki wreszcie!:P

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie się prezentuje :)
    zapraszam do mnie. Konkurs z KISS IN THE RAIN na facebooku. Można wygrać bony i biżuterię :) silviageart.blogspot.com/2013/01/konkurs-kiss-in-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...