poniedziałek, 14 stycznia 2013

Balea, Colorglanz Spulung Cocos + Tiareblute, kokosowa odżywka do włosów

Dzisiaj opiszę Wam kokosową odżywkę Balea do włosów farbowanych. Mimo, że nie farbuję włosów, kupiłam ją głównie ze względu na zapach.




Odżywka znajduje się w średnio twardym opakowaniu stojącym "na głowie", pod koniec lepiej je rozciąć, bo trochę odżywki może zostać.

Konsystencja jest w sam raz (chociaż raczej z tych gęstszych), łatwo rozprowadza się na włosach i nie spływa.



Po użyciu włosy są miękkie, gładkie, błyszczące, nie obciążone (zawsze nakładam odżywkę od ucha w dół), łatwo się rozczesują. Ogólnie jest to dobra i tania odżywka (chyba 0,65 euro za 300 ml), szkoda, że niedostępna w Polsce.

Zapach jest bardzo przyjemny, kokosowy, nie czuć nic sztucznego, kojarzy mi się trochę z batonem Bounty.

Skład dla zainteresowanych:




Także polecam Wam wypróbować odżywki Balea jeśli będziecie miały okazję, są tanie, nie zawierają silikonów i dorównują droższym produktom.

17 komentarzy:

  1. Kasiu, czekałam na tę recenzję i bardzo się cieszę, że się dzisiaj pojawiła :D
    Bo się nad tą odżywką zastanawiałam, a teraz wiem że nie ma co się zastanawiać tylko brać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, sama nazwa mnie kusi okropnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj, o firmie Balea głośno na youtube ;-) vlogerki się nimi zachwycają, szkoda, że my nie mamy do nich dostępu w PL :-(

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. mm..kusząca, mam ochotę na szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. żałuję że w Pl ich nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że jest niedostępna w Polsce, bo mimo, że moje włosy nie lubią zmian, chętnie wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ano szkoda, że nie ma jej w Polsce... ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Balea jest bardzo popularna :) Muszę w końcu zainwestować w te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja się cieszę, że mój Darek niebawem jedzie do Niemiec.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mm Bounty <3 Nie dziwię się, że kupiłaś ze względu na zapach, musi pachnieć obłędnie! Szkoda, że Balei nie ma w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie zastanawiałam się nad jej zakupem i muszę w końcu to zrobić :P!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam,czytam..widzę kokos!już się cieszę,czytam dalej..łatwo rozprowadza się po włosach i nie spływa?!muszę ją mieć!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. mam balsam kokosowy z balea, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś otagowana:)
    http://polish-my-nail.blogspot.pt/2013/01/versatile-blogger-to-ja.html

    OdpowiedzUsuń
  15. No szkoda,że nie dostępny

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałas u mnie otagowana - http://mypolishlife.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html#links :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam maskę kokosową i mnie nie zachwyciła, obawiam się, że odzywka dla moich włosów byłaby jeszcze słabsza...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...