piątek, 1 listopada 2019

Halloween pumpkin nails

Happy Halloween! Tak, spóźniłam się, ale wczoraj wieczorem byłam na mieście i zapomniałam zupełnie dodać wcześniej posta :) Przychodzę do Was z kolejną propozycją tematycznych paznokci. W poprzednim poście pokazywałam Frankensteiny - KLIK, tym razem postawiłam na dynie.

Jako lakier bazowy posłużył mi piękny granat z drobinkami od Orly. Niestety chyba okazał się za ciemny, bo ogonki dyń mi w nim zginęły i listków wcale nie widać. Dopiero na zbliżeniach widać o co chodzi :D







Do zdobienia użyłam:



Jako lakier bazowy granatowy Orly Color Blast Royal Gloss Glitter, a na nim wymalowałam dyńki lakierami: Essence Shine Last & Go 15 heatwave, Maga M drops 126, Hean City fashion 187, Colour Alike 570, top coat Sally Hasen Insta-Dri no i oczywiście sonda.


Na koniec jeszcze Was postraszę! :o
Brałam ostatnio udział w biegu zombi Run or Death, w tym roku ja byłam zombiakiem i łapałam biednych biegaczy. :) Przebrałam się za zombie zakonnicę, mejkap już był po stronie organizatorów. Patrzcie jak mnie zrobili:



Dajcie znać jak Was się podoba stylówa!

2 komentarze:

  1. Super charakteryzacja! Paznokcie też (na miniaturce skojarzyły mi się z flagą USA, ale po powiększeniu, okazało się, że to jednak co innego ;-) )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...