poniedziałek, 30 grudnia 2019

Sylwestrowe gwiazdki | Gold stars with Born Pretty stamping Christmas L003 plate

Święta święta i już jutro Sylwester i nowy rok przed nami. Dla mnie jak zwykle okazja do zrobienia tematycznych paznokci. :D
Przypomnę Wam najpierw moje zdobienia z poprzednich lat: czarno-czerwone dripping nails - KLIK, biało-złote - KLIK, szklane paznokcie - KLIK, czarno-srebrne - KLIK, czarno-złote - KLIK, granatowo-srebrne - KLIK.


W tym roku nie chciało mi się kombinować z jakimiś skomplikowanymi rysunkami, a jak się nie chce kombinować to wtedy wystarczy sięgnąć po stemple i rach-ciach możemy mieć ładny wzorek.
(jeden paznokieć biedny akurat w coś uderzyłam i mi się złamał, nie zwracajcie na niego uwagi)




Do zdobienia użyłam świątecznej płytki do stempli z Born Pretty Store - Christmas L003. Wybrałam wzorek śnieżynek i złotym lakierem do stempli - z B. Loves Plates, BLP05 B. a Royal Gold wystemplowałam go na czarnej bazie.
Na wierzch jak zwykle top coat Sally Hansen Insta-Dri.



Jak Wam się podoba klasyczne połączenie złota i czerni? Moim zdaniem dobrze się wpisałam w temat sylwestrowo-zimowy :D




Na koniec tradycyjnie życzenia - Wszystkiego najlepszego w nowym roku! Ja coś czuję, że 2020 będzie mój! Musi być zajebisty! :)

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...