niedziela, 8 grudnia 2019

Kosmetyczna Mapa Warszawy - spotkanie blogerek

W zeszłą środę miałam przyjemność wziąć udział w spotkaniu influencerek z Kosmetyczną Mapą Warszawy. Pewnie sporo z Was nie wie o co chodzi, bo to jest dość świeży projekt, więc na początek tłumaczę zamysł.


Kosmetyczna Mapa Warszawy to strona (a także instagram i facebook), na której zbierane są informacje o polecanych salonach kosmetycznych w Warszawie. Dziewczyny (no, w sumie nie tylko!) testują różne usługi w salonach kosmetycznych, aby potem dla Was opisać nie tylko sam zabieg, ale i miejsce. Już jest sporo salonów do wyboru, a docelowo ma powstać mapa, na której będzie można w swojej dzielnicy łatwo znaleźć polecane miejsce. Dla mnie to świetna inicjatywa i trzymam kciuki za rozwój projektu!


Nasze blogerskie spotkanie odbyło się w Pizzy Dominium na Nowym Świecie. Bardzo spodobał mi się ten lokal, my miałyśmy do dyspozycji całe górne piętro, a za oknami widok na piękną warszawską iluminację. ♥



Do jedzenia na początek dostałyśmy przystawki - pieczywo czosnkowe oraz paluszki grissini z szynką parmeńską i rukolą, pychota.

po lewej pizza wege z pieczoną cukinią i soczewicą, po prawej fit z serem pecorino

Potem wjechały fit nowości. Tak, dobrze czytacie, Pizza Dominium wprowadziła nowe menu z pozycjami fit, wegańskimi, bezglutenowymi a także wysokoproteinowymi. No jak dla mnie, czyli dla osoby ćwiczącej siłowo i dbającej o dietę, taka opcja jest świetna na wspólny wypad ze znajomymi, bo też mogę sobie pozwolić na coś pysznego, a przy tym nie nadto kalorycznego.


Do tego piłyśmy przepyszną zimową herbatę (dostępna malinowa oraz imbirowa - polecam obie wersje!), a na deser wjechała pana cotta - ja wybrałam wersję z musem mango, była baardzo dobra.


W prezencie od Kosmetycznej Mapy Warszawy dostałyśmy drobne upominki - kilka dobroci z Annabelle Minerals (bardzo lubię ich produkty więc ucieszyłam się z kolejnych), książkę "Siła snów" od Wydawnictwa Agora, a także voucher do Pizzy Dominium. :)



Na koniec jeszcze raz chciałam Wam polecić zapoznanie się z Kosmetyczną Mapą Warszawy. Szczególnie jeśli jesteście z Warszawy lub tu mieszkacie - koniecznie sprawdźcie tę stronę! Każdy z nas czasem zastanawia się, który salon kosmetyczny wybrać, a tutaj możemy sobie wszystko szybko i łatwo sprawdzić.

Ja bardzo dziękuję dziewczynom za możliwość wzięcia udziału w spotkaniu ♥
Było bardzo miło :) Do zobaczenia!

10 komentarzy:

  1. Kosmeczyczna Mapa Warszawy to super pomysł! A wege pizza ze świeżym ogórkiem była pyszna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega pomysł! :) No i pizza pychota, tak samo herbatka zimowa :)

      Usuń
  2. Fajnie było spróbować pizzy w takim innym wydaniu :)
    Super spotkanie i miło było poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, picka była super! :P Również milo było poznać, do następnego! :)

      Usuń
  3. Cieszę się, że mogłyśmy znowu się spotkać. Niebawem musimy skoczyć gdzieś na dobrą kawkę, alo zimową herbatkę :) Trzymaj dla mnie pierniki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo koniecznie musimy się zgadać, pierniczki odłożę ♥

      Usuń
  4. Ja też trzymam kciuki za projekt dziewczyn! Super spotkanie w miłym towarzystwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super jest ten projekt :) fajnie, że znowu mogłyśmy się spotkać!

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...