poniedziałek, 31 grudnia 2018

Lovely Circus Nail Polish & Catrice Spectra Light #sylwestrowe

Tradycyjnie nadeszła kolejna okazja do zrobienia tematycznych paznokci. Dobrze, że na Sylwestra wystarczy tylko trochę błysku i już gotowe, nie trzeba się "męczyć" z różnymi wzorami :P
Przypomnę Wam najpierw moje zdobienia z poprzednich lat: czarno-czerwone dripping nails - KLIK, biało-złote - KLIK, szklane paznokcie - KLIK, czarno-srebrne - KLIK, czarno-złote - KLIK.
W tym roku postawiłam na granat i srebro.



Użyłam tutaj nowego lakieru Lovely, który niedawno kupiłam w Rossmannie - Circus Nail Polish nr 4. Od razu jak go zobaczyłam to pomyślałam, że akurat będzie na Sylwestra. Granat zmieniający się w fiolet, z drobinkami w środku. Śliczny jest.
Do tego na dwa paznokcie holograficzny Catrice Spectra Light nr 05 Holo Enchantment, który w buteleczce przepięknie się mieni na różowo i zielono. Niestety na paznokciach nie ma takiego efektu wow. :(
Zobaczcie na początek jak te lakiery wyglądają solo.





Następnie postanowiłam coś dodać, bo trochę tak za łyso mi było. A że nie chciało mi się kombinować ze skomplikowanymi wzorami, to dodałam tylko kropki i paseczki:




Jak Wam się podobają te lakiery? Wolicie granat z Lovely czy srebrne holo z Catrice?


Na koniec chciałabym Wam życzyć, aby nowy 2019 rok był co najmniej tak dobry, jak 2018. Wszystkiego najlepszego!
 

3 komentarze:

  1. Kolory bardzo fajne. Stawiam na prostotę dlatego raczej skłaniałabym się ku tym paznokciom bez zdobienia w postaci kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wykonanie i z kropeczkami, i bez nich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...