poniedziałek, 30 października 2017

Halloween skull nail art, cute not scary

Dziś zapraszam Was na zdobienie z okazji Halloween! Dla mnie każda okazja jest dobra do zrobienia tematycznych paznokci. Dla przypomnienia na początek odnośniki do moich zdobień z poprzednich lat: 2012 - TUTAJ, 2013 - TUTAJ, 2014 - TUTAJ, 2016 - TUTAJ.
W tym momencie właśnie sobie uświadomiłam, ile czasu już prowadzę bloga, wow!


Co w tym roku wymyśliłam? Czachy! Szukałam czegoś w obrazach Google aż natnęłam się na piękne zdobienie Hannah Roxit - takie równiutkie, idealnie wykonane, a moje? Oczywiście wyszły pokraczne i w sumie niezbyt mi się kojarzą z czaszkami :D Jak uważacie?



Jeszcze dla porównania możecie zobaczyć jak wyglądają same biało-czarne, bez kolorowych akcentów:


Do zdobienia użyłam:

Golden Rose Express Dry 03 i 14, Golden Rose Rich Color 35, Golden Rose Ice Color 204, Golden Rose Ice Chic 302, Golden Rose Matte 23 oraz jako topcoat Sally Hansen Insta-Dri.




I jeszcze jedna rzecz, o której sobie uświadomiłam - od tylu lat mam ten sam świecznik haha xD Przydałoby się w końcu kupić coś nowego na Halloween. :)


Ja już jestem po imprezie halołinowej, w tym roku zrobiłam ją wcześniej, więc w samo Halloween sobie pooglądam filmy. Może sobie przypomnę poprzednią "Piłę", zanim obejrzę nową w kinie. A Ty co będziesz robić w Halloween? Imprezowo, leniuchowo? The choice is yours.

7 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...