poniedziałek, 16 października 2017

Orly, Color Blast, First Fridays

Dziś opiszę Wam lakier Orly z serii Color Blast, z kolekcji na lato 2016. Kupiłam go na targach Beauty Forum, udało się go wygrzebać z kosza promocyjnego. :)




Zakrętka typowa dla Orly, gumowa Gripper Cap, ja bardzo ją lubię.
Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.
Pojemność lakierów z serii Color Blast wynosi 11 ml.




Konsystencja w sam raz, może ciut w stronę tej gęstszej.
Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy, co jak na neonowy odcień jest świetnym wynikiem.



Kolor First Fridays to neonowy pomarańcz, który wysycha do lekko zmatowionego, takiego jakby "gumowego" wykończenia. Chyba nawet udało mi się to uchwycić na powyższych zdjęciach, żebyście zobaczyli o co chodzi.

Kolejne zdjęcia już wykonane po nałożeniu topu Insta-Dri, w świetle dziennym, przy zachodzącym słońcu.







Jak Wam się podoba taka pomarańczka? Ja bardzo dobrze się czułam z nią na paznokciach (#neonowelove), fajnie rozwesela pochmurne jesienne dni. Chociaż po dwóch dniach dodałam do niej zdobienie - ale to pokażę w kolejnym poście.

12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...