piątek, 22 sierpnia 2014

Golden Rose Matte 23

Dziś opiszę Wam kolejny mat z Golden Rose, który niestety w Polsce jest niedostępny - ja swój egzemplarz mam z Gruzji. Tym razem postawiłam na zieleń.



I to nie byle jaką zieleń, bo neonową! Ale jest ciemniejsza niż w buteleczce. Spodziewałam się, że będzie bardziej jaskrawa, a na paznokciach wychodzi ciemniejsza (na zdjęciach wyszła trochę za jasna), ale i tak mi się podoba.
Wykończenie podobnie jak przypadku różu nr 21 nie jest mocno matowe, według mnie raczej satynowo-"gumowe".

Bardzo mi się podobają buteleczki tych lakierów, takie "oszronione". Długa zakrętka i dość długi, cienki pędzelek sprawia, że bardzo wygodnie się nim maluje.
Konsystencja lakieru w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta.

Niestety krycie nie należy do najlepszych. Pierwsza warstwa kryje słabo, co nie nastroiło mnie pozytywnie. Druga grubsza zakrywa wszelkie prześwity, ale nie jest to pełne krycie, potem w pewnym świetle widziałam jeszcze prześwitujące końcówki. Następnym razem spróbuję go nałożyć na białą bazę, może ona jeszcze "podbije" kolor.

Wysychanie z wierzchu bardzo szybkie, a po ok. 15 minutach lakier był całkowicie utwardzony. 




Na koniec fota z instagramu:

http://instagram.com/p/rUxx2oF1sW/?modal=true

Jak Wam się podoba taki zielony neonek? Też Was zachwyca, czy raczej nie zdecydowalibyście się na taki kolor na swoich paznokciach?

44 komentarze:

  1. Cudny kolorek, może nie jest iście neonowy, taki jaskrawy, bijący po oczach, aloe mimo wszystko godny uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy :-) Ale ja zieleni na swoich pazurach nie toleruję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przypadło mi do gustu to wykończenie w tym neonie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten mat, fajny odcień zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu u nas takich nie ma?! : c

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś taki mało matowy. ale kolor uwodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolorek. Bardzo intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, uwielbiam takie neonki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak się właśnie zastanawiałam gdzie go można złapać :D ciekawy kolor, ale chyba nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, kolorek zdecydowanie nie dla mnie.
    ale maty z Golden Rose mają dobre opinie, więc mogłabym znaleźć coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolor, opakowanie także mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielenie to kompletnie nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię neonowe lakiery. Niestety wszystkie zielenie jakie do tej pory miałam (poza lemaxem) kryły fatalnie.
    Może to i dobrze, że ten jest u nas niedostępny, nie będzie mnie kusiło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko ! Chciałabym taki i to bardzo ;) szkoda, że niedostępny :( buuu

    OdpowiedzUsuń
  15. Eh Polska... Tu nigdy nie ma tego co fajne :-( piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zieleni nie lubię na paznokciach, jednak ta jest całkiem niezła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm.. Ja jestem nie pewnie do niego nastawiona, musiałabym go zobaczyć na żywo, ale oczywiście nie zobaczę! Chyba, że nasz kraj zmieni zasady! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę go u siebie na stopach, połączyłabym go z pomarańczem :) Tego lata chętnie noszę neonowe odcienie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się! Super, że nie jest taki 'mat mat', bo odebrałoby mu to według mnie sporo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny kolor :) Ja już niecierpliwie czekam na wypróbowanie mojego pierwszego lakieru z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zachwyca i to bardzo :) piękny neon ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam zielenie na pazurkach :) ta jest swietna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor wygląda niesamowicie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolor! zdecydowanie bym nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny kolorek, taki nasycony :) Na lato ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wygląda, chociaż ja nie lubię zielonego na paznokciach ;-) jedynie miętę lub jakies dziwne odmiany

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie udzielę odpowiedzi na temat henny, jak co zawsze Ci mogę zrobić jakbyś kiedyś miała potrzebę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, chociaż to nie mój kolor, ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie się prezentuje! :D Nieźle daje po oczach ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowałabym się, jak najbardziej, odcień jest ciekawy. Podoba mi się. Te matowe buteleczki też lubię.

    OdpowiedzUsuń
  31. golden rose są świetne ;) mam taki kolor ale nie tej marki ;))


    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://agnieszka-gajewska.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podoba m i się ten kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kolor śliczny, ale faktycznie krycie słabe. :(

    OdpowiedzUsuń
  34. jak dla mnie za mało "matu w macie" :) wolę zwykły lakier potraktować topem ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się nie mogę przekonać do tych laksów. Kryją byle jak i takie tam problemy pierwszego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. O matach już Ci kiedyś pisałam, a co do koloru ładny ale nie mój.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię wykończenie tych lakierów - takie właśnie satynowo-gumowe, chociaż ze stwierdzeniem, że wykończenie jest "gumowe" spotykam się chyba pierwszy raz w blogosferze ;-) Ale brzmi trafnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. I znowu piękny kolorek z GR, na taką zieleń bym się zdecydowała.
    Podoba mi się to wykończenie, nie jest typowo matowe.

    OdpowiedzUsuń
  39. Oh, I love this green! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...