sobota, 10 sierpnia 2019

Golden Rose Color Expert 47

Dziś opiszę Wam lakier Golden Rose z serii Color Expert w fajnym, niebieskim odcieniu. Ale zanim przejdziemy do opisywania lakieru to hej - widzicie - spiłowałam paznokcie na migdałki! Coś niebywałego, od zawsze jak pamiętam miałam kwadraty i na początku mi było dziwnie w okrągłych. Teraz już mi się podobają, na zdjęciach ładnie wyglądają, ale pewnie i tak niedługo wrócę do kwadratów. :)




Pędzelek typowy dla lakierów z tej serii, szeroki, płaski, zakończony na półokrągło. Taka "łopata". Przepraszam za brak zdjęcia, ups.


Konsystencja lakieru jest w sam raz, może ciut w stronę tej gęstszej, ale lakier dobrze się rozprowadza.
Dwie warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Na wierzchu jeszcze mam top coat Sally Hansen Insta-Dri.
Niestety na jednym paznokciu lakier mi zbąbelkował - nie wiem czy to jego wina, czy raczej tych upałów za oknem (>30 stopni więc chyba lakiery mogą się inaczej zachowywać :P).




A kolor jest prześliczny, taki ciemniejszy błękit, ja uwielbiam wszelkie niebieskości! Kojarzy mi się z niebem, widziałabym na nim jakieś zdobienie z chmurkami. ♥



A Wy co o nim sądzicie? Lubicie takie kolory? Jak Wam się podobają moje okrągłe pazurki? :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...