czwartek, 29 sierpnia 2019

Birthday nails

Tak się składa, że akurat dzisiaj mam urodziny, więc oczywiście musiałam na tę okazję zrobić tematyczne paznokcie. :) Więc przychodzę do Was z urodzinowymi paznokciami.




Nie jest to jakoś szczególnie trudne zdobienie, całość mi poszła dość sprawnie. Kilka lakierów i sonda z cienką końcówką w ruch ;)




A tu widzicie jaką zastałam niespodziankę w pokoju - wielkie balony "2" i "6", będą akurat idealne na sobotnią imprezkę ;)


W ogóle chciałam Wam przypomnieć zdobienie z zeszłego roku, a widzę, że nie dodałam z nim posta! No nic, wrzucam w takim razie jedną fotę, bo nawet bardziej mi się podobało niż tegoroczne :P


W pracy też dziś czekała na mnie niespodzianka w postaci ślicznego bukietu kwiatów ♥



Lakiery użyte do zdobienia:
jako bazowy jasny róż Maga M Drops 129, na to błyszczący Trind Caring Coral CC205, czarny Golden Rose Rich Color 35, fiolet Orly Be Daring, żółty Constance Carroll 33 Sunny, czerwony Golden Rose Prodigy Gel 18, niebieski Golden Rose Color Expert 43, oraz na wierzch wysuszacz Sally Hansen Insta-Dri.


Dajcie znać jak Wam się podobają takie urodzinowe pazurki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...