niedziela, 23 września 2018

Miss Sporty, Lasting Color Gel Shine 510

Dziś opiszę Wam lakier Miss Sporty z serii Lasting Color Gel Shine. Ostatnio bardzo polubiłam się z lakierami tej marki, kupiłam kilka sztuk, więc w najbliższym czasie je Wam pokażę.
Dziś zapraszam do obejrzenia przepięknie błyszczącego granatu.



Buteleczka typowa dla lakierów Miss Sporty, okrągła, mieszcząca 7 ml.

Pędzelek gruby i szeroki, ścięty na okrągło, typ "łopaty".
Konsystencja w sam raz, bardzo łatwo rozprowadzić lakier na paznokciach nie zalewając skórek.


Do pełnego krycia potrzebne są 2 cieńsze warstwy.

Na wierzchu tradycyjnie mam jeszcze warstwę top coatu Sally Hansen Insta-Dri.


Kolor 510 to jak na początku wspomniałam granatowy, ale nie taki zwyczajny. Wykończenie jest jakby lekko metaliczne, lakier bardzo ładnie błyszczy i z daleka rzuca się w oczy.



Bardzo dobrze trzyma się u mnie na paznokciach, producent zapewnia trwałość aż do 10 dni - takiego czasu nie sprawdzałam, ale po 6 dniach miałam tylko leciutko starte końcówki.


w tle plaża w Świnoujściu :)



Jak Wam się podoba taki ciemny niebieski? I co sądzicie o jego wykończeniu?
Ja jestem zachwycona tym odcieniem! ♥ Myślę, że będzie idealnie pasował też do jakichś zimowych zdobień!

12 komentarzy:

  1. piękne paznokcie,uwielbiam ten odcień niebieskiego. robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, też mi się takie kolory podobają :)

      Usuń
  2. Odcień jest niesamowity, idealny odcień na karoserię samochodu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać że tak jak nie lubię takich odcieni na paznokciach tak ten mnie oczarował! Idealny na jesień/zimę :) ps. nie pamiętam kiedy używałam zwykłych lakierów :P obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno go wypróbuję do różnych zdobień :)
      A widzisz ja używam praktycznie tylko zwykłych lakierów :D

      Usuń
  4. Śliczny! Mam podobny z Wibo :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie zwróciłam uwagi, że Wibo ma podobny, ale w sumie się nie dziwię, często robią prawie takie same :P

      Usuń
    2. W sumie co odkrywczego teraz może być w tych kolorach :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...