niedziela, 26 sierpnia 2018

Debby, Lip Chubby Mat Lipstick, 02 Coral Rose, matowa pomadka do ust

Dziś opiszę Wam matową pomadkę do ust marki Debby. Kojarzycie w ogóle tę markę? Jest ona do kupienia w Super-Pharm. Powiem Wam, że ja dopiero niedawno zaczęłam testować ich kosmetyki i póki co jestem zadowolona.
Przejdźmy więc do recenzji szminki.


Pomadka znajduje się w wykręcanej kredce. Jest to bardzo fajna forma szminki, wygodnie się nią maluje usta i plus za to, że nie trzeba jej temperować. Jest odpowiedniej konsystencji, nie za twarda, ani też nie rozpuszczała mi się podczas upałów.


Kolor 02 Coral Rose to jak sama nazwa wskazuje koralowo różany, ale ja bym powiedziała, że też pomarańczowy. Wykończenie nie jest mocno matowe, nie wysycha na ustach, nie "ściąga ich", ale utrzymuje się długo. Przy piciu spokojnie, przy mało tłustym jedzeniu też fajnie się trzyma, w ciągu dnia pracy wystarczy mi jedna poprawka.


Na poniższym zdjęciu możecie zobaczyć jak się prezentuje na dworze, w dziennym świetle. Wydaje się dość delikatna, jednak na żywo jest to trochę mocniejszy kolor.


Podsumowując, ja jestem z tej pomadki zadowolona. Ładny kolor, dobra trwałość, komfort noszenia. Możecie ją kupić tak jak wspomniałam na początku w Super-Pharm, za około 20 złotych.

Mieliście może jakaś szminkę Debby? Jak Wam się podoba mój odcień?

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...