niedziela, 18 marca 2018

Penguin manicure, czyli stemplowe pingwinkowe naklejki

Dziś pokażę Wam zimowe paznokcie. Tak, jeszcze zdążyłam, ha! Jeszcze mamy kalendarzową zimę, ale u mnie także za oknem leży śnieg, więc pazurki pasują do obecnej aury. ;)


Wykorzystałam płytkę do stempli B. Loves Plates B.10 Merry Christmas i zrobiłam stemplowe naklejki. Odbiłam wzór czarnym lakierem i potem bezpośrednio na stemplu wypełniałam środki pingwinków. Tak to wyglądało:


Kolejno na pomalowany wzór nakładamy bezbarwny top coat, chwilkę czekamy i pęsetą ściągamy gotową naklejkę, następnie przekładamy ją na paznokieć.



Trochę z tym roboty jest, ale na pewno szybciej by poszło, gdybym miała więcej stempli. A przez to, że miałam tylko 3, to sporo czasu mi się zeszło. Z tego względu też na prawej ręce zrobiłam tylko dwie naklejki. :P





Do zdobienia użyłam:
Płytka do stempli B. Loves Plates B.10 Merry Christmas, czarny lakier do stempli BLP01 B. a Dark Knight, biały Flormar Matte M01 White Board, a jako podkład niebieski Golden Rose Color Expert 43.


Keep calm and stamp your nails! ♥

Jak Wam się podobają pingwinki?

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny efekt uzyskałaś. Ja jeszcze nigdy nie używałam stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :D mojemu facetowi na pewno by się spodobały bo ma ksywe pingwin :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pingwinki, chociaż mam nadzieję, że pogoda teraz będzie zmierzała bardziej w stronę wiosennej i już nie będzie powodu (śniegu za oknem), żeby malować je na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...