wtorek, 13 lutego 2018

Walentynkowe serduszka z B. Loves Plates B.00 Rainbows & Unicorns

Już od dawna miałam ochotę zrobić zdobienie serduszkowe z B. Loves Plates, a że Walentynki to idealna okazja i serduszka otaczają nas z każdej strony, więc i u mnie jest, klasycznie, tematyczne zdobienie. (Paznokcie z poprzednich lat: brokatowe serduszka - KLIK, czarne serduszkowe stemple - KLIK, czerwone róże - KLIK, biało-czarne kropeczki - KLIK).


Na początku pomalowałam paznokcie żółtym Orly Key Lime Twist. Potem różnymi kolorami "naciapałam" plamki - to stanowiło bazę pod stemple. Użyłam fioletu Orly Saturated, czerwieni Orly Skate Park oraz niebieskiego Colour Alike 487 Daleko do Sopotu? (apropo - na Insta możecie zobaczyć z jaką formą startuję redukcję :D).
Jak Wam się podoba sama baza?




Później czarnym lakierem do stempli BLP01 B. a Dark Knight stemplowałam wzór serduszek z płytki B.00 Rainbows & Unicorns. Świetne są takie wzory w negatywie (czy jak to się poprawnie nazywa?), bo robimy kolorową bazę nie przykładając do niej większej uwagi i stemplujemy już tylko jednym kolorem, a nie musimy się bawić w kolorowanie serduszek na stemplu czy robienie naklejek :)
Na koniec oczywiście warstwa topu Sally Hansen Insta-Dri i pazurki gotowe!





Co sądzicie o finalnym efekcie? Wyszło mi jak w logo B. Loves Plates? :)

Jakie macie plany na Walentynki? Obchodzicie to "święto"? Bo kiedy pytają mnie, co robię w Walentynki, odpowiadam - to środa, idę na siłownię :D

7 komentarzy:

  1. Świetnie ci wyszło. I przypomniałaś mi, że tylko tej płytki brakuje mi w kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super♥! Też uwielbiam negatywowe wzory i czekam z nadzieją, że B. stworzy taką płytkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha ;) ja byłam dziś na zumbie z dziewczynami ;) Bardzo ładne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te serduszka! Walentynki spędziłam z chłopakiem w łóżku, bo jest (był) chory - bardzo romantycznie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...