środa, 27 grudnia 2017

Christmas makeup

Święta, święta i po świętach. Szybko te dni zleciały, prawda? Jak tam Wasze brzuchy, pełne? Pewnie jeszcze przez kilka dni będzie dojadanie resztek, przynajmniej u mnie. ;)
A tymczasem zapraszam Was do obejrzenia mojego wigilijnego makijażu.



Do makijażu użyłam cieni z paletki Sleek Oh So Special (czy ktoś jeszcze pamięta szał na Sleeka? :P):
Gateau - na powiekę ruchomą, potem na niego nałożyłam Ribbon, dzięki czemu nie był matowy i złotko fajnie przebijało,
Wrapped Up - zewnętrzny kącik i przeciągnięty do załamania,
Gift Basket zmieszany z The Mail - do rozcierania,
a na dolną powiekę mix Wrapped Up, Celebrate i Noir;
wewnętrzny kącik to Bow oraz Kobo 129 Apricot;
linia wodna kredka Avon Glimmerstick Diamonds Black Ice,
tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Intense Black.


Pozostałe rzeczy do makijażu twarzy:
Podkład Avon Calming Effects Mattifying Nude,
korektor pod oczy Catrice Liquid Camouflage 010 Porcelain,
korektor antybakteryjny Bell A1,
korektor Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige,
puder Rimmel Stay Matte,
brązer Lovely dark Chocolate,
róż Dr Irena Eris N51 Pure Rose,
rozświetlacz Lirene Shiny Touch;
brwi - cień do brwi Golden Rose 104 oraz kredka Mystik Brunette;
usta - szminka Golden Rose Vision 125.




Na powyższej fotce możecie zobaczyć moje świąteczne ciasteczkowe paznokcie, które pokazywałam dokładniej w poprzednim poście - KLIK.

Jak Wam się podoba taki makijaż? Ja na co dzień nie szaleję z cieniami do powiek, więc pewnie są jeszcze niedociągnięcia, ale i tak idzie mi to lepiej niż kiedyś :)

P.S. Tym razem zrezygnowałam z kreski na górnej powiece, no way! A kto mnie zna ten wie, że ja zawsze mam zrobioną kreskę ^^

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...