sobota, 30 grudnia 2017

Sylwestrowe red&black dripping nails

Znowu okazja do zrobienia paznokci, nie mogło być przecież inaczej. :) Dziś zapraszam Was do obejrzenia moich sylwestrowych paznokci.
W poprzednich latach mogliście zobaczyć zdobienie biało-złote - KLIK, szklane paznokcie - KLIK, czarno-srebrne - KLIK, czarno-złote - KLIK. Tym razem naszła mnie ochota na dripping nails.


Nie ukrywam, że "ociekające" paznokcie robi się łatwo, a efekt jest bardzo fajny. Postawiłam na kolorystykę czerwono-czarną. Czerwone paznokcie z czarnym dodatkiem, a jeden dla kontrastu czarny ze spływającą czerwienią. Miałam w zamyśle zmatowić bazowy kolor, żeby tylko ten fragment ociekający się błyszczał, ale niestety mój matowy top coat nie zadziałał. Tylko jednego paznokcia zmatowił (widzicie powyżej), a reszta została błyszcząca. Mieliście tak kiedyś?
Na ściekający lakier jeszcze dołożyłam brokacik z Golden Rose, żeby tu coś jeszcze się działo :) Na wierzch top coat Sally Hansen Insta-Dri.



Za to na kciuku możecie zobaczyć jak miały się prezentować wszystkie paznokcie:

 




Do zdobienia wykorzystałam:





Czerwony China Glaze 1154 Snap My Dragon, czarny Eveline Vinyl Gel 211, Golden Rose matte top coat (nie zadziałał :/), brokat Golden Rose Nail Art 147, top coat Sally Hansen Insta-Dri.


Co sądzicie o takich "ociekających" paznokciach? Podoba Wam się błyszcząca wersja, czy jednak lepsze by były wszystkie zmatowione, tak jak kciuk?


No i jako, że to już ostatni wpis w 2017 roku, życzę Wam samych sukcesów w 2018 roku, dużo zdrówka, szczęścia, i niech kolejny rok będzie jeszcze lepszy!

9 komentarzy:

  1. Moim zdaniem lepiej wyglądają zmatowione :) Lubię ten motyw na paznokciach, wyszło bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno w macie jak i błysku są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dla mnie fajniejsza wersja z połyskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt ;) Ja paznokcie potrafie jedynie pomalowac na jednolity kolor :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdobienie! Chociaż mi takie ociekające paznokcie bardziej kojarzą się z Halloween ('krew') i słodyczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdobienie, robiłam kiedyś podobne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...