poniedziałek, 28 sierpnia 2017

NeoNail Andromeda 5009-1 lakier hybrydowy

Po długiej przerwie od zabawy z hybrydami znowu postanowiłam sobie je zrobić. Szczególnie, że taki piękny kolor tylko czekał i czekał. No i się doczekał. :)



Jeśli Was interesuje jak krok po kroku zrobić hybrydowe paznokcie, to już kiedyś to opisywałam, także odsyłam TUTAJ.

A dzisiaj pokażę Wam lakier NeoNail z kolekcji Galaxy Glitter - Andromeda. Producent opisuje go jako fioletowy pyłek i turkusowe drobinki brokatowe na czarnym tle. Spójrz w swój gwiezdny manicure i odnajdź spadającą gwiazdę. Tego wieczoru przyniesie Ci szczęście i zagwarantuje świetną zabawę.

Ja bym nie określiła bazy jako czarnej, raczej jest to ciemny granat. Reszta się zgadza. Niebieskie drobinki pięknie mieniące się na różne kolory, cudo! ♥


Pędzelek średniej grubości, równo ścięty. Lakier jest raczej gęsty i ma tendencje do spływania, więc trzeba szybko się z nim obchodzić. Być może ja nie mając doświadczenia z hybrydami mam teraz takie wrażenie, ale musiałam się trochę natrudzić i kilka razy ścierać lakier ze skórek.
Ale w końcu mi się udało i cieszyłam się paznokciami przez 10 dni, potem zdjęłam.

Poniższe zdjęcia były robione w słońcu.






 
a tutaj widać odrost po 10 dniach :)

Jak Wam się podoba taka galaktyka?

9 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...