piątek, 16 czerwca 2017

Golden Rose Holographic 07 - holograficzny lakier do paznokci

Dziś pokażę Wam jeden z moich nabytków z targów Beauty Days. Długo chodziłam wokół stoiska Golden Rose zastanawiając się: brać? nie brać? a czy na pewno ten kolor? Aż w końcu zdecydowałam się na czarnego holosia o numerze 07.


Konsystencja lakieru jest w sam raz, nie za rzadka i nie za gęsta, bardzo dobrze się nim maluje.
Do pełnego krycia potrzebne były 3 warstwy. Ciekawa jestem, jaki efekt byłby, gdyby użyć go jako top na zwykłą czerń.


Na początek widzicie zdjęcia pod żarówką dającą efekt światła dziennego. Jest moc! Efekt holo jest po prostu przecudowny! Lakier mieni się na różne kolory. ♥




Następnie zdjęcia w słońcu. Cieszę się, że nosząc go akurat trafiłam na słoneczne dni. W kółko tylko patrzyłam na swoje paznokcie. ;)







W cieniu natomiast wygląda dość zwyczajnie i wydaje się być grafitem a nie czernią.





Co o nim myślicie? Lubicie holograficzne lakiery? Ja jestem zachwycona ♥

21 komentarzy:

  1. Też go mam ;) pierwsze kupiłam cztery kolorki, potem dokupiłam dwa kolejne i brakuje mi już tylko fioletu z całej kolekcji holo GR ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kręciłam się, wybierałam i w końcu nie kupiłam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny efekt, zachwycający, muszę kupić ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. Problemy lakieromaniaczek :D Ja zgarnęłam wtedy 3 kolorki i teraz żałuję, że nie kupiłam więcej, bo wszystkie są piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, jak jesteś ciekawa jak wygląda jedna warstwa tego holosia na czarnej bazie to zapraszam do mnie na bloga :) I też mając pomalowane nim pazurki wciąż na nie zerkałam jak połyskują w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialam go kupic, ale niestety juz go nie bylo. :)
    Dodaje dk obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, że GR wypuściło tę serię, chociaż sama noszę głownie hybrydy. Wygląda bardzo fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...