czwartek, 8 grudnia 2016

Sally Hansen Sugar Coat, 400 Sweetie

Dziś pokażę Wam piaskowy lakier z Sally Hansen, nazywany lakierem o strukturze cukru. Ja swój egzemplarz kupowałam dosyć dawno w Internecie i myślę, że w tradycyjnych sklepach raczej ich nie dostaniecie.



Pędzelek średniej grubości, równo ścięty.
Konsystencja nie za gęsta, lakier dobrze się rozprowadza po paznokciach.
Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy i tyle widzicie na zdjęciach. Lakier szybko wysycha, także to jeden z plusów "piaskowców". :)


Kolor 400 Sweetie to typowy żółtek. Trochę taka jajecznica. :D Myślę, że dla wielu będzie to letni lakier, ale ja się nie rozgraniczam. Przyjemnie mi się go nosiło na paznokciach i przy obecnej, zimowej pogodzie.




Jak Wam się podoba taki żółty piasek? Nosilibyście takie paznokcie teraz, czy raczej latem? A może wcale?

14 komentarzy:

  1. Ten zoltek nie za bardzo jest w moim guscie, mam czerwony z tej serii i nawet go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny, taki bananowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taka fakturę choc żółty to nie mój kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, żółty kolor bardziej kojarzy się z latem, ale teraz na ten szary obraz za oknem może poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zastanawiałam się nad tym lakierem i innym kolorze i chyba go kupię :) ślicznie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółty miałam na paznokciach tylko raz i stwierdziłam, że to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny zoltek, chociaz mania na efekt piasku juz mi przeszla :P

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś zielony, swego czasu bardzo go lubiłam :) teraz już piaski nie za bardzo mnie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam chyba nawet dokładnie ten kolor z tej serii, fajne są :) Dawno już nie nosiłam piasków i chyba czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie :) Czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...