sobota, 27 lutego 2016

Orly, Mayhem Mentality

Dziś pokażę Wam lakier Orly z kolekcji Mash Up 2013, Mayhem Mentality. Ja posiadam miniaturkę, którą udało mi się wygrać w instagramowym konkursie #wakacjezorly.



Pędzelek tutaj jest cienki, wąski, równo ścięty. Wygodna, gumowa zakrętka, którą dobrze się trzyma w ręku.


Konsystencja lakieru jest taka ciut w stronę gęstszej. Lakier dość szybko wysycha, przez co trudno zrobić jakieś poprawki, gdy pociągniemy pędzelkiem drugi raz w tym samym miejscu to może się zrobić prześwit. Ma także tendencję do smużenia, więc polecam go nakładać szybko i grubymi warstwami.
Do pełnego krycia potrzebne są 3 warstwy i tyle widzicie na zdjęciach.
Lakier wysycha do takiego półmatowego, jak ja to określam - gumowego wykończenia, dlatego na wierzch dodałam warstwę topu Seche Vite.


Kolor Mayhem Mentality to neonowy pomarańczowy, bardzo rzucający się w oczy. W rzeczywistości bardziej niż na zdjęciach - aparat trochę zjadł jego intensywność (smacznego!).



Jak Wam się podoba taki neonek? Ja oczywiście jestem zachwycona, szkoda tylko, że trochę ciężko się nim maluje, ale wybaczam mu to. Kolor mega!

15 komentarzy:

  1. To juz chyba znak,ze wiosna idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor super, piękny neon, paznokcie wyglądają super, jam pomalowane z łatwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uu ale piękność, już czuje go na paznokciach w lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek ;) ja lubię jak jest wesoło i soczyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój pierwszy neon ever! super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale intensywny kolorek, bardzo fajny na lato będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! kolorek idealny na lato :) kilka lat temu tylko takie neony nosilam na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...