poniedziałek, 28 grudnia 2015

Nowości grudniowe i prezenty podchoinkowe

Grudzień już powoli dobiega końca, raczej nic już w tym miesiącu nie kupię, więc pokażę Wam, co ciekawego mi ostatnio przybyło.

Na początek moje skromne zakupy dokonane w MintiShop podczas Dnia Darmowej Dostawy:


Pędzelek Hakuro H85 (13 zł), kredka kajal Essence 25 feel the mari-time (4,99 zł) oraz grzebyk do brwi również z Essence (10,99 zł). W ogóle uwielbiam to jak Minti pasuje zamówienia. :)

Od firmy Donegal otrzymałam do testów dwa lakiery z serii Beauty Shine - 7134 Pure Blue i 7179 Sweet Pistachio (już opisywałam je TUTAJ) oraz naklejki wodne:


Zakupy w Rossmannie:


Eveline Slim Extreme 3D serum intensywnie wyszczuplające (10,99 zł) - bardzo lubię to serum i często je kupuję podczas promocji; Palmolive zapas mydła w płynie (7,19 zł); Rexona Aloe vera (5,99 zł) - mój ulubiony antyperspirant; Nivelazione dezodorant do stóp (7,29 zł); Synergen żel do mycia twarzy (5,99 zł); Ziaja płyn dwufazowy (5,99 zł) - używam do mycia pędzelka po użyciu żelowego eyelinera. Oraz jeszcze produkty niekosmetyczne, ale warto pokazać: Enerbio sojadrink - napój sojowy bez cukru, z dobrym składem (5,99 zł), oraz GoodFood wafle kukurydziane solone i z kaszą jaglaną (po 1,19 zł) - małe paczuszki, idealna porcja na potreningowy posiłek. :)

Od RedHead odebrałam swoją część zamówienia z Naillandu:


Skromne, bo tylko Moyra Sea Salt Pearl Drop oraz Aqua Jeans Easy Rider.
Przy okazji na zdjęcie się załapało także zamówienie z Allegro - folia do robienia szklanego manicure'u. Właśnie mam ją na paznokciach, już jako sylwestrowe mani, także niedługo pojawi się post na blogu, stay tuned!




Na Goodies wykorzystałam swoje punkty za recenzje i zamówiłam nowe woski Yankee Candle:


Bundle up, Gingerbread Maple - ten od razu oddałam bratu, bo niestety pachnie cynamonem, czego ja nie lubię :(, Cranberry Twist, Berry Trifle.

W grudniu dotarło moje zamówienie z Born Pretty Store złożone pod koniec listopada:


Duże, prostokątne płytki BP-L020, BP-L010, BP-L018 (sweterkowe zdobienie z wzorkiem z tej płytki TUTAJ) oraz okrągłe BP-73 i BP-19.






A oprócz płytek kupiłam także inne "pierdółki", czyli naszyjniki, kolczyki, bransoletkę i pierścionki.







W dzień przed Wigilią przyszło także zamówienie z B. Loves Plates (złożone podczas Black Friday), super, że zdążyło przed Świętami:


Płytka śnieżynkowa B.05 Let it snow! (29,90 zł); matowy czarny stempel jumbo z neonową różową gumą, która jest super mięciutka i klejąca, do tego dwie zdrapki (23,90 zł); lakiery do stempli BLP03 - B. a Silver King, BLP04 - B. a Golden Queen, BLP17 - B. a Twilight, BLP18 - B. a Raindrop (po 12,90 zł). 



A skoro już mowa o świętach, to pokażę co znalazłam pod choinką, bo pewnie dużo osób to ciekawi:


Retro mikrofon do komputera - super prezent, bo mój stary już szwankował, a ten dodatkowo ma ekstra wygląd; krem Lirene proVita D - czytałam sporo dobrego o nim, więc się cieszę; poza tym dostałam też "kopertę" :P.

A już jakiś czas wcześniej, dlatego kto mnie obserwuje na Snapchacie to już widział (@kasiatheweak), ale to także gwiazdkowy prezent - dostałam piżamkę i skarpetki w Minionki! 


No i na koniec najważniejszy, najcudowniejszy prezent:


Lustrzanka! Canon EOS 1200D :)) Także szykujcie się na lepsze zdjęcia na blogu (jeśli będę potrafiła ją ogarnąć :P).


No i to tyle, długi post wyszedł, ale mam nadzieję, że dobrnęliście do końca. :)
A u Was jak tam, co znaleźliście pod choinką?

31 komentarzy:

  1. Minionki<3
    Pędzel z Hakuro najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości i prezenty! :) I gratuluję lustrzanki oraz życzę przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super nowości, zazdroszczę aparatu,też myślę o nowym. Niech dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudenka <3

    __________________
    fashion & makeup

    http://blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja lubię sposób pakowania przesyłek przez Minti :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego :) Piżama wymiata i ja też taką chce!
    Co do Canon 1200d bardzo fajny aparacik mam mój ukochany i jest zadowolony z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Istne szaleństwo! ja mam lustrzankę a zdjęcia robię zwykłym marnym aparatem, bo od roku zbieram się aby dokupić do niej obiektyw

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful
    Cara Mudah Dan Aman Memutihkan Wajah

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooo widzę nowy sptrzęt :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne prezenty, a aparat sprawi Ci dużo radości i zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mintishop ma świetne pakuje produkty! Zazdroszczę aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łooo - dużo tego! Jestem bardzo ciekawa Twoich lustrzanych paznokci :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe nowości i prezenty :) Też dostałam piżamkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Moyra - może w końcu dorwę w swe łapy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty, zazdroszczę aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego dobrego! a już szczegolnie aparat:)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne prezenty, lustrzanka wymiata
    sami mamy canona -= uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tych woskow:)
    Super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. naklejki z donegal fajne, i biżuteria super

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam 1200D I jest prosta w obsłudze, nie masz się co martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rzeczy 😍. Ja mam twoje dwie plytki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile dobroci tu widzę :) Widać że udane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prezenty i coś dla urody, dla hobby, coś co przydatne :) Ja dostałam wcześniej już upatrzoną torbę z Mango, szczotkę Ikoo(polecam bardzo, mój nowy absolutny hit!) i wiadomo przysłowiową kopertę. Ale o takim aparaciku też marzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...