czwartek, 14 lutego 2019

Valentine's cacti nails with B. Loves Plates B.mini cactus garden

Witam w Walentynki! ♥ Część z Was pewnie teraz siedzi gdzieś w restauracjach, w kinach czy innych miejscówkach na randkach :D A część spędza czas w domu przed kompem i może akurat przegląda blogi, więc zapraszam do obejrzenia moich walentynkowych paznokci. (Paznokcie z poprzednich lat: stemplowe kolorowe serduszka - KLIK, brokatowe serduszka - KLIK, czarne serduszkowe stemple - KLIK, czerwone róże - KLIK, biało-czarne kropeczki - KLIK).


Na początku pomalowałam paznokcie zielony neonkiem (osobno dodam recenzję) Golden Rose Ice Chic 305. Właściwie zrobiłam to kilka dni wcześniej, i potem natknęłam się na TO ZDOBIENIE na instagramie Basi.
Pomyślałam, że przecież mam idealną bazę i też zrobię takie kaktusy, będą akurat na Walentynki!



Później gdy zabrałam się za stemplowanie, czarnym lakierem do stempli BLP01 B. a Dark Knight stemplowałam wzór kaktusów z płytki B.mini cactus garden. Czyż te wzorki jak i cała płytka nie są urocze? ♥
Użyłam czterech stempli, aby szybciej zrobić wszystkie naklejki. Następnie wzięłam cienką sondę oraz kolorowe lakiery: Golden Rose Color Expert 94, Golden Rose Ice Chic 18, Orly Sunset Blvd i kolorowałam bezpośrednio na stemplu. Poczekałam trochę aż podeschną, pociągnęłam topem Sally Hansen Insta-Dri, znowu trochę poczekałam i pęsetką ściągałam naklejki, przykładając dobrą stroną na paznokcie. Na koniec warstwa topu i gotowe.




Oczywiście nie mogło być idealnie, trochę mi się rozjechały naklejki na lewej ręce, dlatego mało zdjęć :P I ten ciemnozielony kolor zbyt ciemny, przez co słabo widać kontury kaktusów. Ten na środkowych paznokciach ma serduszka, gdyby się ktoś zastanawiał gdzie tu Walentynki. :D A ten obok jest cały w kształcie serca.



Jak Wam się podobają takie kaktusiki?

Jak spędzaliście Walentynki? Ja z tego co zobaczyłam z zeszłorocznego wpisu - rok temu byłam na siłowni ;) Dzisiaj mi akurat wypadł dzień bez treningu więc wieczór w domu :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za wspomnienie! Twoja propozycja jest prześliczna i zdecydowanie bardziej realistyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zieleń to nie jest mój kolor ale masz fajny kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...