czwartek, 28 lutego 2019

Polar Bear manicure with Born Pretty Store L002 Christmas stamping plate

Dziś pokażę Wam zimowe stemplowe zdobienie (w sobotę wyjeżdżam do Zakopanego, to jeszcze mogę mieć zimową aurę, a co!), do którego wykorzystałam płytkę do stempli od Born Pretty Store - L002 Christmas. Jak tylko zobaczyłam wzór niedźwiedzia to pomyślałam, że będzie idealny do zrobienia z niego stemplowej naklejki.

Today I'll show you winter nails' design, for which I used a stamping plate from Born Pretty Store: L002 Christmas. As soon as I saw a bear design, I thought it would be perfect for a stamping sticker.


Do zdobienia jako lakier bazowy posłużył mi niebieski Essie Rock The Boat.
Z płytki L002 Chistmas tak jak wspomniałam wybrałam wzór misia, którego odbiłam na czterech stemplach czarnym lakierem Colour Alike BLP01 B. a Dark Knight. Następnie wzięłam małą sondę i białym lakierem Flormar Matte M01 pomalowałam misia, a czerwony szalik zrobiłam mu lakierem Rimmel Lycra Pro 330 red obsession. W tej metodzie super jest to, że można trochę wyjechać na linie, bo i tak potem odwracamy wzór i będzie wyglądał idealnie. :)

As a base colour I used blue Essie Rock The Boat.
Then from the L002 stamping plate, as I mentioned, I chosed a bear pattern which I stamped on four stamps with a black Colour Alike BLP01 B. a Dark Knight stamping polish. Then with a toothpick and a white Flormar Matte M01 nail polish I coloured the bear, and I made his scarf red with Rimmel Lycra Pro 330 red obsession. In this method it is great that you don't have to paint it perfectly - we will turn the pattern on the other side and it would look great. :)

 
 Kolejno wzięłam top coat Sally Hansen Insta-Dri i w dwóch-trzech ruchach równo pomalowałam na stemplach - staramy się aby było równo, bo potem odrywamy naklejkę. Czekamy chwilę aż top podeschnie i właśnie bierzemy pęsetkę, delikatnie podważamy i ściągamy naklejkę. Dobrą stroną przykładamy na paznokieć uprzednio pomalowany bezbarwnym lakierem aby całość się przykleiła, a resztki zmywamy patyczkiem nasączonym zmywaczem.
Pozostałe paznokcie to tradycyjnie wystemplowany wzór śnieżynek. :)

Then I took a Sally Hansen Insta-Dri top coat and in two or three movements I even painted on the stamps - we try to make it even, because then we will tear off the sticker. Wait a moment until the top is dry and with a tweezer, gently undermine and remove the sticker from a stamper. Put it on the nail previously painted with a clear nail polish so it would stick. The rest you can remove with a q-tip soaked in a nail polish remover.
The rest of my nails I clasically stamped with a snowflakes pattern. :)







Jak Wam się podoba takie zdobienie?

How do you like this manicure? 
 

2 komentarze:

  1. Niech cały rok będą święta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie już nam bliżej do innych świąt, ale zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...