środa, 5 grudnia 2012

Avon, Solutions, Podstawa Pielęgnacji, 3w1 peeling, maseczka, krem myjący

Dziś opiszę Wam produkt 3w1 z Avonu, czyli peeling, maseczkę i krem myjący w jednym.



Opakowanie to miękka tubka, z której łatwo wycisnąć produkt do samego końca. Otwarcie na zatyczkę "z klikiem", łatwo się otwiera.
Konsystencja to biały, niezbyt zbity krem z niebieskimi drobinkami, niewielka ilość wystarczy do umycia całej twarzy.




Ja używałam tego produktu codziennie jako krem myjący i w tej kwestii dobrze się sprawdził. Oczyszcza, odświeża, buzia bo użyciu jest gładka i nie ściągnięta.
Jako peeling to dla mnie jest zdecydowanie za słaby, nawet mocno pocierając nic się nie dzieje, jedynie drobinki lekko masują twarz. Jeśli lubicie mocne zdzieracze, to polecam inny avonowy produkt - peeling Clearskin Pore Penetrating.
Nie testowałam tego 3w1 jako maseczki, więc w tej kwestii się nie wypowiem.

Jeśli chodzi o wydajność, to mam wrażenie, że wszystkie produkty typu 3w1 są mniej wydajne niż zwykłe żele do mycia twarzy, nie sądzicie? Ten starczył mi na jakieś 3 miesiące.

Skład dla zainteresowanych:





Cena katalogowa to 18 zł, ale często można go kupić w promocji za ok. 13 zł.

A wy lubicie używać takie produkty 3w1, czy wolicie oddzielnie żel oddzielnie peeling?

10 komentarzy:

  1. Mi bez roznicy czy cos jest 3w1, czy nie, bo i tak uzywam zazwyczaj na jeden sposob. Mialam krem myjacy 3w1 z serii Clearskin i tez uzywama jako zel do mycia twarzy - swietny jest. Ten mam, ale czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tonik i ten preparat i do niedawna bardzo lubiłam takie kosmetyki "ileś tam w 1", ale już przestałam im wierzyć, zwłaszcza przeznaczonym do twarzy - ten akurat był dla mnie spoko na co dzień, bo jako peeling za słaby a jako maseczka to zupełnie mi nie podpasował...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, z solutions tylko nawilżającej serię używałam, była ok, dopóki mnie nie zapchała;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli produkt jest dobry chętnie używam, nawet jak jest 3in1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam kosmetyków z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ehh od razu coś czuję, że przyjemność kosztowałaby mnie podrażnieniem skóry - niestety takie coś jest za mocne jak na żel dla suchej wrażliwej skóry

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wlasnie planuje go kupic w bliskim czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...