niedziela, 20 stycznia 2019

Christmas makeup with MIYO no. 39 Royal and Chocolate and Peaches palette

Cześć!
Wiem, że już prawie miesiąc minął od Świąt, pewnie już się pozbyliście choinek i zapomnieliście o tym klimacie (a może jeszcze nie?), ale ja jeszcze powracam jako Mikołajka. :)
Dziś pokażę Wam jaki makijaż wykonałam sobie na Wigilię.


Oczywiście podobny możecie wykonać na każdą inną okazję czy bez okazji, więc pokazuję.
Pierwszy raz próbowałam zrobić cut crease, oczywiście mi nie wyszło tak jak powinno :P
Nie roztarłam dobrze, ale uznajmy że to specjalnie tak geometrycznie :)



Świątecznie paznokcie możecie zobaczyć dokładniej TUTAJ.

Do makijażu użyłam cieni z paletki Makeup Revolution Chocolate and Peaches:
różowy Soft (trzeci z górnego rzędu)- na powiekę ruchomą,
beżowy Delicious (pierwszy z górnego rzędu) pod łuk brwiowy i do rozcierania,
Fioletowy cień MIYO no. 39 Royal- do załamania i na dolną powiekę,
linia wodna czarna kredka Miss Sporty Studio lash designer Gel 24h,
tusz do rzęs Lovely Curling Pump Up.


Pozostałe rzeczy do makijażu twarzy:
Podkład matujący Bielenda make-up academie matt nr 1 naturalny,
korektor Catrice Camouflage Cream 020 Light Beige,
puder Lovely Banana powder,
brązer Lovely dark Chocolate,
róż Dr Irena Eris N51 Pure Rose,
rozświetlacz Lovely Gold highlighter,
brwi - cień do brwi Golden Rose 104 oraz kredka Miss Sporty eye brow pencil 002 brown,
usta - szminka Bourjois Rouge Velvet the lipstick nr 08 Rubi's cute.


A świecący sweterek robił furorę na wigilii w pracy ^^

Dajcie znać co sądzicie o takim makijażu!

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...