niedziela, 11 listopada 2018

Biało-czerwone na Stulecie Odzyskania Niepodległości

Dzisiaj obchodzimy wyjątkowy 11 listopada, bo Stulecie Odzyskania przez Polskę Niepodległości. Oczywiście musiałam zrobić z tej okazji patriotyczne biało-czerwone paznokcie. :)
Zeszłoroczne zdobienie możecie zobaczyć tutaj - KLIK.



Tym razem postawiłam na proste, ale efektowne zdobienie, czyli kropeczki plus powiedzmy frencz.
Do zdobienia użyłam białego Orly Warm White i czerwonego Golden Rose Prodigy Gel 18, na wierzchu jak zwykle top coat Sally Hansen Insta-Dri.




I tak samo jak w zeszłym roku wzięłam udział w Biegu Niepodległości - przebiegłam znowu 10 km, medal jest! :)


Jak Wam się podobają takie pazurki?
Braliście udział w biegu albo marszu w swoim mieście?

4 komentarze:

  1. Bardzo chciałam w tym roku pojechać do Warszawy na marsz, ale z bobasem raczej nie dalibyśmy rady. Wiem, że opinie są różne, ale poza pewnymi grupami idą tam też normalne rodziny bez sfastyk na klacie... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny manicure, idealny na dzisiaj, ale nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobienie! Nie lubię takich 'zbiegowisk', tłumów, więc ten dzień spędziłam w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie brałam udziału w żadnych uroczystościach z tej okazji, ale śledziłam w tv :) A Twój manicure jak zwykle w punkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...