czwartek, 15 listopada 2012

Balea Dusche, żel pod prysznic Lovely Raspberry i Splashy Kiwi

Tak jak w tytule, dzisiaj powiem Wam o dwóch żelach pod prysznic marki Balea, które są dostępne w sklepach DM (niestety w Polsce ich nie ma). Posiadam dwie wersje zapachowe - malinową i kiwi, obie z limitowanej (chyba letniej) kolekcji.





Żele mają pojemność 300 ml, wygodne opakowania, które można postawić "na głowie". Zatyczka się łatwo otwiera.



Konsystencja żelowa, ale raczej w tych płynniejszych, chociaż nie przecieka przez palce.



Jeśli chodzi o zapachy - są po prostu super! Malinowy pachnie jak Mamba, a kiwi... jest lekko kwaskowy, w sumie nie wiem, czy wyczuwam tu kiwi, ale podoba mi się. Kojarzy mi się z gumami Center Shock, o takimi:

źródło: http://www.candyhouse.de/center-shock-apfel-kaugummi-extra-sauer/a-40007/

Znacie je?*


Jeśli chodzi o działanie żeli, to bardzo dobrze się pienią, nie wysuszają, są wydajne i ładnie pachną. W dodatku są tanie (chyba niecałe 1,5 euro), więc czego chcieć więcej?

Dla zainteresowanych skład:



Używałyście kiedyś żeli Balea? Czy może nie miałyście okazji ich kupić?


*Właśnie zobaczyłam, że Center Shocki można kupić na Allegro! Będe sobie musiała je kiedyś zamówić. ;)

27 komentarzy:

  1. Oj chetnie bym je wypróbowała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam żele Balea. U mnie zupełnie wyparły inne żele. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, jak bym miała do nich dostęp to też bym je kupowała. :)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam niestety :(
    Zapachy musza byc obledne. Oba bym chciala :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zapachy są cudne, ja na pewno wypróbuję jeszcze inne ;)

      Usuń
  4. Dlaczego u nas nie są dostępne ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety :( Ale może w końcu DM wpadnie na to, że w Polsce też by mogli dobrze zarobić ;p

      Usuń
  5. Center Shocki często są na sztuki w osiedlowych sklepach samoobsługowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. ojejku ale muszą być cudowne- i mają takie piękne opakowania ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. żal, że nie można ich u nas kupić, moje klimaty zapachowe i kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie kończę wersję melonową i mam jeszcze malinową w kolejce :) To naprawdę świetnie żele! I te zapachy! Mmmm! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Na melona się skuszę w przyszłości (jeśli będzie dostępny).

      Usuń
  9. szkoda że nie mogę uzywać takich rzeczy :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam żel Balea z letniej limitki o zapachu melona - pięknie pachniał :) jak tylko będę miała okazję zaopatrzę się w mały zapasik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiejsze spotkanie obyło się bez giftów. Nie wzięłam nic, bo jechałam spotkać się z dziewczynami :) Zresztą organizatorki to wiedziały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gumy Shock, smak dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, cudnie tu u Ciebie!

    Obserwujemy i zapraszamy do nas,
    buzi;*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. niestety nie mialam okazji jeszcze uzywac kosmetykow Balea :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...