poniedziałek, 11 czerwca 2012

Rossmann, Wellness & Beauty, żel pod prysznic czarny pieprz i kardamon


Dzisiaj pora na recenzję żelu pod prysznic z Rossmanna.  Pochodzi on z limitowanej edycji, zapewne już niedostępnej. Mnie udało się go kupić w "Cenie na do widzenia" (chyba tak to się nazywa, poprawcie mnie, jeśli się mylę) za 2,39 zł. Czekał na mnie ostatni na półce, no żal by było go nie wziąć.



Kilka słów od producenta:



Możemy przeczytać o "Owocowo - orientalnej kompozycji zapachowej z ekstraktem z czarnego pieprzu i kardamonu". Gdzie ten pieprz, ja się pytam? Jak dla mnie zapach jest winogronowy. Ewentualnie trochę porzeczkowy. Nie ważne, w każdym razie bardzo mi się podoba.


Buteleczkę łatwo się otwiera, łatwo wycisnąć odpowiednią ilość produktu.





 
Konsystencja żelowa (a to niespodzianka!), lub, jak kto woli - kisielowata.
Żel dobrze się pieni, na gąbce bardzo dobrze.
Co do właściwości pielęgnacyjnych - jak dla mnie żel ma dobrze myć i ładnie pachnieć. Ten to robi, także polecam. Jeśli uda Wam się go jeszcze dorwać. Ja chętnie wypróbuję inne żele z Rossmanna.

Możecie polecić jakiś fajny żel po prysznic?


--------------------------------

30 day shred - dzień 11, czyli dzisiaj zaczynam ćwiczyć poziom drugi. Mam nadzieję, że nie będzie za trudny. Trzymajcie kciuki.

---------------------------------

A teraz patrzcie, co ostatnio udało mi się wygrać w konkursie:


 
Kto zazdrości, no kto? Przyznawać się w komentarzach.


4 komentarze:

  1. Polecam Ziaję - jej zapachy czekolady, kokosu, pomarańczy powalają na kolana! Mi najbardziej podpasował delikatny sopot SPA :) i Johnson&Johnson zielona herbata to już w ogóle niepojęcie.. :) Nie chwal się, bo pójdę pieszo Ci zabrać! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wydaje się, że pięknie pachnie. Szkoda, że tak późno się o nim dowiedziałam ;)

    I jak tam shred? Ja się poddałam pod koniec 3 levelu... zabrakło mi tylko kilku dni :( A teraz nie mogę się zabrać od nowa... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam żele z Yves Rocher, ale też z Palmolive, Dove i Nivea:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...