środa, 27 czerwca 2012

Garnier Ultra Doux, odżywka pielęgnacyjna do włosów suchych i zniszczonych, olejek z awokado i masło karite


Dzisiaj przedstawię Wam odżywkę do włosów suchych i zniszczonych Garnier z olejkiem z awokado i masłem karite.


 
Od razu zaznaczę, że nie mam bardzo zniszczonych włosów, nie używam prostownicy ani lokówki, a suszarkę od czasu do czasu. Jedynie końcówki mi się rozdwajają.



Producent obiecuje, że włosy po użyciu odżywki będą łatwe w rozczesywaniu, odżywione, niewiarygodnie miękkie i błyszczące.

I muszę się z tym wszystkim zgodzić, faktycznie włosy łatwo rozczesać, po wyschnięciu się miękkie i mają ładny połysk, nie są obciążone (zawsze nakładam odżywkę od ucha w dół). Nie ma co liczyć na jakieś cudowne odżywienie (końcówek nie scali), ale jako odżywkę do codziennej pielęgnacji polecam.

Ładny zapach, jak dla mnie kokosowy.
Konsystencja nie jest rzadka, odżywka nie spływa z włosów.



Skład dla zainteresowanych:



Znacie tę odżywkę?  Lubicie?

11 komentarzy:

  1. odradzałabym zakup bb garniera - dla mnie to totalna klapa!

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą odżywkę :) nie jest beznadziejna, ale też nie działa jakoś specjalnie, ułatwia rozczesywanie i tyle :) teraz używam maskę GlissKur i jestem bardzo zadowolona, przynajmniej widzę jakiś rezultat :) co do kremu BB z Garniera - ja też go nie lubię :P odcień Light jest dla mnie o wiele za ciemny, poza tym faktycznie skóra się świeci , trzeba ją matować dodatkowo, ogólnie nie lubię podkładów w płynie więc od początku wiedziałam, że kremy BB nie są dla mnie, sama bym go nie kupiła - dostałam od Garniera w ramach akcji testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nigdy tej odżywki :)

    Ja też ostatnio mam fazę na pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam ale może kiedyś wpadnie w moje ręce ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele słyszałam o tej odżywce dobrego:). Jakoś nigdy nie wpadła mi w łapki, ostatnio szukam czegoś dobrego do włosów i chyba jutro ją kupię. Niewiele kosztuje a mnie zależy na wygładzonych włosach i dobrym rozczesywaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. prędzej czy później na pewno ją przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam szampon pięknie pachnie

    zapraszam do mnie :)
    http://welcomehome7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam tą odżywkę i szampon i byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dopiero za mną dwa użycia, ale chyba polubię ją na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...