wtorek, 19 czerwca 2012

Lidl, Cien wellness, SPA peeling do stóp


Przedstawiam Wam peeling do stóp, kupiony jakiś miesiąc temu w Lidlu, podczas obowiązywania gazetki urodowej. Kosztował ok. 6 zł za opakowanie 150 ml, więc bardzo tanio.




Od razu mówię, że dla mnie zupełnie się nie sprawdził. 




Ma malutkie drobinki zatopione w gęstej, kremowej konsystencji. Używałam tak jak zaleca producent, na wilgotną skórę.
W ogóle nic nie ściera, a zapewnia nam jedynie delikatny masaż. W dodatku zapach jak dla mnie typowo męski. Jeśli ktoś lubi takie zapachy, to może traktować to "cudo" jako codzienny umilacz, bo peelingiem na pewno tego nie mogę nazwać.

Natomiast całkiem dobrze radzi sobie stosowany na dłonie, wtedy czuć ścieranie i skóra po użyciu jest gładziutka.

Tradycyjnie skład:



Nie wiem, czy jeszcze jest dostępny w Lidlu, ale jak by ktoś go widział i zastanawiał się nad zakupem to mówię - jeżeli zależy Ci na dobrym peelingu, tego nie kupuj.

A Wy znacie jakiś dobry peeling do stóp? Możecie coś polecić?

Dzisiaj widziałam, że biedronkowe kremy do stóp i peeling zmieniły opakowania (szatę graficzną) i chyba skład peelingu również się zmienił, mam nadzieję, że przez to nie będzie gorszy. Muszę wypróbować nową wersję, bo stara była dobra.


8 komentarzy:

  1. kosmetyków z lidla jeszcze nie używałam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię małych drobinek peelingujących, preferuję mocne zdzieracze.
    a cien produkuje bardzo fajne zmywacze do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście konsystencja mało "peelingowata", ja nadal szukam dobrego peelingu do stóp :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie nie lubię kosmetyków z Cienia.. Miałam kiedyś krem i był do niczego :/
    A peelingi ma świetnie Joanna Naturia - mała tubka z 4zł, duża z 9 - wydajne i dobre! A zapachy ma owocowe... Na pewno widziałaś, w każdej Naturze można je spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam kosmetyków z Cien.

    Ps. odpowiedziałam na twoje pytanie pod notką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może wypróbuję go na rękach, jeżeli mówisz ze na nogi się nie sprawdza ^^ Może pomoże na moje ręce :D
    Zmiana adresu bloga :) Zapraszam i pozdrawiam ^^
    http://asia-wish-dream-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...