wtorek, 21 lipca 2015

Colour Alike 570

Dziś pokażę Wam lakier Colour Alike z całkiem nowej kolekcji "w miastach" Wa-wa. Cieszę się, że w końcu Warszawa otrzymała swoje lakiery, a jeden z nich nawet będzie nosił wymyśloną przeze mnie nazwę.



Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.


Konsystencja w sam raz, może raczej w stronę tej rzadszej. Lakier jest lekko żelkowy, więc krycie jest słabsze niż w klasycznych kremach. U mnie widzicie 2 warstwy, ale jeszcze było trochę widać prześwitujące końcówki (jednak nie chciało mi się nakładać trzeciej ;p).

Wysychanie z wierzchu szybkie, utwardzenie nastąpiło po ok. 20 minutach. Nie używałam top coatu.


Kolor 570 to zieleń, nie jednak taka trawiasta jak 517 i nie choinkowa jak 501. W sumie nie wiem jak ją określić, może butelkowa? Tak, trochę kojarzy mi się z zielonymi butelkami od piwa. :) Szczególnie na żywo, bo kolor jest ciemniejszy niż na zdjęciach. Lakier zawiera w sobie holo drobinki, w zwykłym świetle widoczne jako srebrny pyłek, natomiast w słońcu migoczą na kolorowo, jednak nie jest to mocny holograficzny efekt.

Trwałość jest całkiem dobra, po 4 dniach miałam starte końcówki, poza tym żadnych większych ubytków.





Na koniec zdjęcia z plażingu nad Wisłą, to już prawie po tygodniu noszenia, więc można się dopatrzeć startych końcówek i odrostu ;p




I jak Wam się podoba ten zielony holoś? Ja się w nim dobrze czułam, chociaż mógłby być bardziej holograficzny, ale i tak go lubię.

17 komentarzy:

  1. Świetny, lubię zielenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna zieleń :) No i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. On jest b. podobny do zielonego holo żelka z zeszłego roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny jednak nie do końca lubię zieleń na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. aaale błyskoteczki ;) slicznie sie mieni, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po tygodniu na prawdę wygląda dobrze na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta zieleń i zaskoczyła mnie pozytywnie trwałością! Muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor ;)
    Ja teraz też mam Semilaczki na paznokciach, 131 i 037

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor, ale kompletnie nie kojarzy mi się z Wawą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak niezbyt przepadam za zieleniami tak ten kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda, lubię świecące akcenty

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolorek,ja własnie dziś też mam zieleń colour alike ale inny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda. Będzie też świetny na Boże Narodzenie.;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam błyskotki na pazurkach ;)) dla mnie cudeńko :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Do zieleni na własnych paznokciach cały czas nie mogę się przekonać, na Twoich wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jestem wielką fanką zieleni, ale żelkowej zielni z Wawy nie mogłam sobie odmówić ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...