czwartek, 13 sierpnia 2015

Lovely, Summer sand nr 6

Dziś pokażę Wam kolejny lakier z letniej kolekcji Lovely Summer sand. Poprzednio pokazywałam turkus nr 5 - KLIK. A teraz czas na numer 6.



Buteleczka jest typowa dla lakierów Lovely, okrągła.
Pędzelek dość szeroki, równo ścięty.


Konsystencja lakieru jest w sam raz, może ciut w stronę tej gęstszej, dobrze się nim maluje.
2 warstwy dobrze kryją, chociaż jeszcze pod światło widziałam prześwitujące końcówki, ale nie przeszkadzało mi to.


Wysychanie nie jest błyskawiczne jak to mają w zwyczaju niektóre piaski. Potrzeba mu ok. 15 - 20 minut do utwardzenia. Może dlatego, że też ta struktura nie jest bardzo wyraźna. W dotyku tylko leciutko chropowata, nawet mniej niż turkus nr 5. I tutaj też lakier mi się kojarzy z odgniotami z pościeli, albo tak jak by zbąbelkował na paznokciu.
Wykończenie lakieru jest lekko błyszczące.


Natomiast kolor nr 6 jest bardzo ładny, jasna zieleń, trochę taka "shrekowa". Zawiera w sobie ciemnozielone drobinki, które chyba mają dawać ten piaskowy efekt, jednak są dość słabo widoczne.

A co do trwałości, to 5 dnia noszenia pojawiły mi się małe odpryski na dwóch paznokciach.







Na koniec jeszcze zdjęcie z Instagrama, z chillingu na działce:
https://instagram.com/p/3mAJnvl1iU/?taken-by=kasiatheweak

Podsumowując, mimo słabej piaskowej struktury, lakier mi się podoba, w dużej mierze to zasługa koloru.
A Wy co o nim sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Całkiem fajny :) Ale jak na razie skradł moje serce turkus i niedługo kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny, lubię tego typu odcienie zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kolor mi się podoba, ale wykończeniu już zdecydowanie mniej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Soczysty kolorek, idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest fajny, ale ta struktura to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie odcienie, zieleń niełatwa, ale fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całej kolekcji ja najwięcej polubiłam nr 5 i białaska nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam piaskowe wykończenie, ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...