niedziela, 5 maja 2019

Lovely, Delicious Nail Polish nr 4, lakier do paznokci

Dziś pokażę Wam letnią nowinkę z Lovely, którą dorwałam podczas promocji -55% w Rossmannie. Jak tylko zobaczyłam nowe neonki to nie mogłam ich nie kupić (jeszcze ta promka!) :)



Na początek kolor nr 4. Nazwałabym go soczystą pomarańczką. :P
Konsystencja w sam raz, nie za rzadka i nie za gęsta.
Pędzelek szeroki, ścięty na okrągło, dobrze się nim maluje i w dwóch ruchach można pomalować paznokcie.
2 warstwy potrzebne są do pełnego krycia i tyle widzicie na zdjęciach.


Jeśli chodzi o trwałość to jest bardzo dobra, u mnie lakier się trzymał przez 5 dni bez żadnych odprysków.





Jak Wam się podoba taka mocna pomarańczka? Na żywo jest zdecydowanie bardziej neonowa! Też nie mogliście przejść obojętnie obok tych lakierów w Rossmannie? :D W moje ręce jeszcze wpadł żółtek, ale jego pokażę Wam w kolejnym poście. ^^

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...