poniedziałek, 17 listopada 2014

Wibo, Leather nail polish, lakier do paznokci imitujący efekt skóry, nr 4

Dziś pokażę Wam dość "świeży" lakier, od niedawna dostępny w szafach Wibo - lakier imitujący efekt skóry.



Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.
Konsystencja w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta. Nawet kwadratową zakrętkę dobrze mi się trzymało i wygodnie malowało.


Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy i tyle widzicie na zdjęciach. Kolor nr 4 to czerń. Wysychanie w normalnym tempie, myślę, że tak ok. 20 minut mu potrzeba. Struktura szybko się ujawnia, ale spodziewałam się bardziej piaskowego efektu. Tutaj jest tak hmm... trochę jak odgnioty od pościeli. Więc można się szybko kłaść spać po pomalowaniu bo potem i tak nie będzie widać różnicy. ;p









Czy to jest jednak ten skórzany efekt? Jak dla mnie nie do końca im to wyszło, a ciągłe skojarzenia z odciskami psuły mój zmysł estetyczny. Dlatego postanowiłam dodać do niego złote trójkątne ćwieki i całość nabłyszczyłam topcoatem Poshe.





Co sądzicie o takim skórzanym efekcie? Może bardziej Wam się podoba wersja z ćwiekami? Ja bardzo lubię czarne paznokcie, więc dobrze mi się je nosiło.

45 komentarzy:

  1. powiem Ci ze dla mnie wygląda fajnie:) i myślę, że dobrze ze nie jest aż tak piaskowy, bo w sumie skóra nie jest i wtedy byłby piaskiem a nie skórzanym lakierem. i tak sobie myślę, że może go sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie podoba mi się wykończenie lakierów z tej serii, mi się kojarzy z odbitą pościelą na paznokciach (dokładnie tak jak piszesz), dlatego na pewno nie kupię :) Niektóre kolory ładne, ale wykończenie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mam te ćwieki ;) Z tej serii mam czerwień, która okazała się z domieszką pomarańczy i przez to źle mi się nosiła. A wiesz, ten twój na zdjęciach faktycznie daje skórzany efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne paznokcie uwielbiam, ale efekt skory chyba nie dla mnie. Albo całkiem gładki lakier, albo mocny piach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękny efekt, zwłaszcza z ćwiekami muszę zerknąć na te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah, faktycznie wygląda trochę jakby Ci się pościel odbiła, nie dla mnie on w takim razie, a już myślałam, że będę musiała lecieć do Rossmanna :P a ćwieki za to prześliczne, muszę wreszcie sobie jakieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już na szczęście się nie trzęsą, kiedyś się telepały, przeszło mi :P
      Powiem Ci kochana, że jak widać u mnie na zdjęciach też muszę tak czy inaczej sobie domalować ubytki w brwiach, bo bez tego ani rusz. W ogóle to mam jakieś dziwne brwi, bo tak do połowy brwi włoski mam ciemne, a końcówki są pawie nie widoczne xD

      Usuń
  7. ten efekt skóry nie do końca do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się nawet podoba taki efekt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wersję bordową i mi efekt się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie efekt jest całkiem dobry :) przynajmniej gdy patrzymy z daleka :P

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam ten czarny, ale nie było go już u mnie, więc wybrałam beżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ćwiekami lepiej. Ja mam bordowy z tej serii i na moich paznokciach trzyma sie 10 godzin...

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie prezentuje się ten lakier, a z dodatkiem złotego robi wielkie wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam już sporo recenzji i w każdej ten lakier był bardziej piaskowy, a u Ciebie naprawdę wygląda jak skóra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy jest ten lakier, faktycznie wykończenie przypomina skórę

    OdpowiedzUsuń
  16. nie podoba mi się taki efekt więc na pewno się nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda ciekawie taki efekt, widać że jest wart wypróbowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam i baardzo lubię :) Świetne zdjęcia mu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z ćwiekami wygląda bardzo drapieżnie i rockowo :))) moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny efekt daje ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Po kombinacjach efekt o wiele ładniejszy :) Niestety nie skórzany, ale ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam czarne pazurki :) Niestety ta seria z Wibo średnio mi się podoba :/ Piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też lubię czarne paznokcie, szczególnie u stóp, wygląda to wtedy tak mrrrr..... sexy:D Co do skórzanych efektów - nie lubię żadnych chropowatości, wolę zdecydowanie gładkie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z ćwiekami wygląda bardzo fajnie, sam lakier, no cóż, odgniotki :P

    OdpowiedzUsuń
  25. mam i uwielbiam :D ale niestety ćwieków nie posiadam, a dodają one uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. No nooo zdobienie jak i sceneria.. pierscionek, ćwieki super wyszło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. OOO taki mani bardzo zadziorny, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam czerwień i beż ; najwięcej efekt skóry widoczny jest na czerwonym lakierze ; czarny z ćwiekami fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. chciałam go kupić na promocji, ale czysto było na półce :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam ten lakier, pierwsze moje podejście do niego nie było udane. Ale spróbowałam kolejny raz i już jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze no do mnie zupełnie nie trafiają te lakiery, akurat tą serią Wibo mnie nie ujęło ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. I mnie nie zachwyciła ta seria, dlatego głosuję za wersją błyszczącą z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomimo licznych skojarzeń z odbiciami od pościeli kupiłam, a teraz już na dobre będzie mi to siedziało w głowie :P

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię chropowatą powierzchnię, widać, że jest delikatniejszy od piasków

    OdpowiedzUsuń
  35. Z ćwiekami lepiej. Sam lakier jednak niezbyt mi się podoba, choć czerń na paznokciach lubię od czasu do czasu

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podoba wersja z ćwiekami :) mi się jakoś źle maluje tymi kwadratowymi zakrętkami, tak jakoś nieporęcznie sie je trzyma :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam dokładnie tak samo z tymi skojarzeniami. Ja kupiłam w kolorze bordowym i... stoi. Nie podoba mi się kompletnie, a szkoda, bo ten kolor do mnie przemawia bardzo.

    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam: https://melladonna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mi się kojarzy z mocno zbąbelkowanym lakierem. Wersja błyszcząca zdecydowanie lepsza :)

    Super kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  39. rozczarowała mnie ta seria, bo z pewnością nie a'la piaskowego efektu oczekiwalabym od lakieru imitującego skórę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...