niedziela, 5 października 2014

Charytatywne spotkanie blogerów - relacja

Nieco ponad tydzień temu miałam przyjemność uczestniczyć w charytatywnym spotkaniu blogerów (tak, nie blogerek, ponieważ mieliśmy jednego rodzynka ;p) organizowanym przez Nuneczkę.
Jako miejsce spotkania została wybrana restauracja "Na Brackiej".


Odbyła się loteria, z której zysk został przekazany na schronisko w Korabiewicach. Łącznie zebraliśmy aż 630 zł.

Na początek kilka zdjęć ze spotkania, pożyczonych od Maleńkiej.


oczywiście nie obyło się bez oglądania paznokci i tłumaczenia na czym polega stemplowanie ;D

selfie z Nuneczką

selfie z Michałem, naszym rodzynkiem :)


W międzyczasie zamówiliśmy sobie obiad. Ja wybrałam placki ziemniaczane z sosem z grzybów leśnych, pokazywałam je już wcześniej na instagramie. Pyszne były!


Takie ładne przypinki mieliśmy, przygotowane przez Przypinka.com


W spotkaniu wzięli udział:
i ja, Kasia z kasiatheweak.blogspot.com



Na koniec jeszcze pokażę Wam, co przyniosłam ze sobą ze spotkania. Warto wspomnieć, że firmy, które sponsorowały loterię, nie testują na zwierzętach!

"Co ciekawego przyniosłaś?", czyli kicia pierwsza do toreb:


Firma Eveline przekazała prezenty dla każdej z nas:


A kolejne fanty już wylosowane przeze mnie na loterii:



sponsorzy spotkania

Na koniec chciałabym podziękować Ani za to, że mogłam wziąć udział w spotkaniu ze szczytnym celem. Świetnie sobie radzisz z organizacją! Blogery zadowolone, zwierzaki zadowolone. Czego chcieć więcej?

26 komentarzy:

  1. Aj takie placki to bym zjadła! Dużo udało Wam się zebrać, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie już kupiłam ziemniaki i sobie takie zrobię w domu :D

      Usuń
  2. Za dofinansowaniem schronisk jestem jak najbardziej za. Kocham zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna relacja, uroczy kociak, trójkolorowy taki jak moja Tosia i Złotko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, szkoda, że mi nie odpowiadał termin spotkania, bo wygląda, że było super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No bo Ty Kasia jesteś stempelkowym mistrzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe bez przesady, moim stemplowym mistrzem jest B. :) ale dzięki! :D

      Usuń
  6. z Nuneczką wyglądacie jak siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że zebrałyście taka sumę :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda suma jest na wagę złota!! Oby więcej takich spotkań. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na to, że było super, zazdroszczę :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. takie spotkanie niedaleko mnie, a ja nie wiedziałam ;(
    na takie spotkanie może przyjść każdy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ze nie udało mi się jednak przyjechać :( z Nuneczka wygladacie jak siostry ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha i kolejna która to mówi :D
      Ania, może coś jest na rzeczy? :P

      Usuń
    2. No w sumie.... :D muszę się zapytać rodziców czy przypadkiem nie mają mi czegoś do posiedzenia! Haha :D

      Usuń
  12. Spotkanie na pewno świetne, ale jaki wspaniale szczytny cel!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chwali się spotkanie na taki szczytny cel. Gratulacje, dużo zebraliście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że zadowolone ze spotkania :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładnie wyglądasz :) Szczytny cel spotkania!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...