piątek, 29 sierpnia 2014

KIKO Cupcake 654 Anise + cupcake nails

Dziś pokażę Wam kolejny lakier KIKO z kolekcji Cupcake, tym razem nr 654 Anise. Poprzednio pokazywałam truskawkę - TUTAJ, jaśmin - TUTAJ oraz ananasa - TUTAJ.



Pędzelek nieco szerszy niż normalnie, równo ścięty, wygodnie się nim maluje.
Konsystencja lakieru należy raczej do tych gęstszych.

Do pełnego krycia potrzebne są 2 warstwy. Radzę nakładać raczej cieńsze, bo tam gdzie nałożyłam grubiej to lakier dłużej był plastyczny i musiało minąć więcej czasu, aby uwidocznił się piaskowy efekt. Poza tym zrobiłam sobie przypadkiem dziurę, na szczęście dało się ugnieść lakier tak, aby nic nie było widać.
Lakier po ok. 15 minutach był już całkowicie utwardzony. W dotyku jest lekko chropowaty, co (jak zawsze wspominam przy piaskach) bardzo lubię i często wtedy dotykam swoje paznokcie. :)


Kolor 654 został nazwany anyżem, nie mam pojęcia dlaczego, bo mnie się tak zupełnie nie kojarzy. Jasno niebieska, błękitna piaskowa baza zawiera w sobie ciemnoniebieskie drobinki.
Podobnie jak w przypadku poprzednich Cupcake'ów może zdarzyć się, że drobinki nam się zbiorą na brzegu paznokcia, więc aby o nic nie zahaczyć lepiej je od razu spiłować.

Trwałość lakieru bardzo dobra, mam go na paznokciach 5 dzień i nie widzę żadnych ubytków.

Postanowiłam zrobić urodzinowe zdobienie (tak, dzisiaj są moje urodziny) i do towarzystwa Cupcake dostał... babeczkowe stemple! Paznokcie palców środkowych i serdecznych pomalowałam białym lakierem Diadem F28, a potem czarnym Golden Rose Rich Color 35 dodałam stemple z płytki Promoto-Promoto XY13. Babeczki chciałam ozdobić właśnie opisywanym Anyżem, jednak uznałam, że czarne są ładniejsze, więc tylko jedna się wyróżnia. Za to wszystkie dostały różowe spody (Golden Rose Matte 21).




takie tam, w tle Azerbejdżan

paznokciowe selfie z Cat na tle Azerbejdżanu
Kolejne dwa zdjęcia robiła Cat swoją lustrzanką, dlatego są ładniejsze. :) W ogóle śledźcie jej bloga, bo niedługo ukaże się relacja z wypadu do Gruzji! A fotorelację na bieżąco mogliście oglądać na moim instagramie.


urodzinowa pinacolada :)
Jak Wam się podoba anyżek? Błękit + piasek jak dla mnie równa się wielkie love! I co sądzicie o babeczkowych stemplach?

55 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się piaskowy lakier, niesamowicie piękny kolor, całość też super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodko :D Babeczki przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spełnienia marzeń! :) Słodkie zdobienie, a ten lakier kiko jest na mojej wishliście, szkoda tylko że znajomy nie dał rady podjechać do salonu :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Piękne i słodkie to mani :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne :) bardzo mi się podoba ten niebieski lakier piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!! :) Świetne paznokcie na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te lakiery Kiko śnią mi się już po nocach *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, najlepszy ze wszystkich. Na jesień będę we Włoszech to tam dorwę się do Kiko, ale ich już pewnie nie bedzie; (

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne śliczne zdobienie !
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  10. stempelki wyszły cudownie :) a kiko mnie nadal zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło super! Wszystkiego najlepszego :D :** Bardzo lubię motyw babeczek, a te stemple są super ^^ Mam ten wzorek w secie z BM, muszę wreszcie go użyć :D A śmiesznie, bo też mam część piaskowej kolekcji Kiko, ale użyłam na razie tylko żółtego, a na blogu jeszcze żadnego nie pokazałam... x.x

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie Ci wyszły te paznokcie. Mega słodkie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń ;) Twoje paznokcie jak i zdobienie świetnie wygląda :D Mam pytanko gdzie kupujesz te piaski i ile kosztują? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego! Pazurki piękne i bardzo słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale smakowicie! :D Taki Kikoś to mi się marzy! <3 Płytkę masz piękną:) Wszystkiego dobrego :*:)

    OdpowiedzUsuń
  16. STO LAT, STO LAT :D spełnienia wszystkich marzeń Kasiu :D Pazurki idealne na taką okazję i do tego zmalowane lakierem który jest na liście moich niespełnionych pragnień ale może kiedyś, gdzieś :) Buziaki kochana i jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo słodkie zestawienie. Za piaskami nie przepadam, ale mimo to Twój mani mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem totalnie zakochana w tych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku jak ja bym chciałą te Kiko ! :) One są po prostu przecudowne i ciągle pozostaje mi je tylko u Ciebie podziwiać :( Zdobienie przepiękne ! :* I masz cudowną koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie mi się podoba ten piasek, ale zawsze jak go widzę to mam skojarzenie z proszkiem do prania :P

    OdpowiedzUsuń
  21. To Kiko podoba mi się bardziej niż wcześniejsze, ale ogólnie jakoś nie jestem fanką tej serii. Babeczki cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście spełnienia marzeń! Ja to jestem roztargniona ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju, jest przecudny <3 od dawna poluję na Kiko z tej kolekcji, niestety w Polsce nie są dostępne...czekam z nadzieją, że komuś w końcu się znudzą i bedzie chciał się nimi podzielić :c

    http://burzakolorow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. jeeeej, jaki ten kiko jest piękny <3 cala ta kolekcja mnie zachwyca, chcialabym wszystkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wszystkiego najlepszego! ;) spełnienia marzeń
      a co do sggw to ja w akademiku bedę takze moze paznokci wypatrywac :D hehe ja Twoich również będę, a tak serio to kiedys musimy sie umowic na jakies piwko/ciastko czy cokolwiek tam lubisz ;p

      Usuń
  25. Jakie urocze połączenie :) Ten błękitny piasek wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przesłodkie te babeczkowe stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne!! te lakiery z Kiko są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Najlepszego:)
    A co do lakieru... oj to jedyny lakier z tej serii który bardzo, bardzo chciałam mieć. Może jeszcze się uda :)
    Babeczki prezentują się bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta seria kiko sie udało, przepiękna !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie słodkie mani ;) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;) spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie się prezentuje, ale trochę te niebieskie drobiny giną :v
    Sto lat, kochana! Wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale słodko!
    Fantastyczna płytka! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Love the nail polish and the manicure! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. niebieski jest, więc podoba mi się bardzo :) a ten babeczkowy stempel bardzo słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne! aż naszła mnie ochota na babeczkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. ah,jaki ten piasek piękny :D a babeczki słodkie!
    wszystkiego dobrego :))

    OdpowiedzUsuń
  37. takie tam z azerbejdżanem w tle :P słodziusie ! :) sto lat Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW, nie no jest super, pazurki zrobiły na mnie duuuuuże wrażenie, słodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna sesja i piękne paznokcie. Bardzo zachęcające do zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja ostatnio rzadko maluję paznokcie :(

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny jest ten ciasteczkowy lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...