wtorek, 11 czerwca 2013

Garnier, Ultra Doux, szampon nadający objętość, drożdże piwne i owoc granatu

Dziś opiszę Wam szampon Garniera do włosów cienkich i bez objętości, z serii Ultra Doux drożdże piwne i owoc granatu.





  

Szampon znajduje się w miękkiej, przezroczystej butelce, dzięki czemu widzimy, ile produktu nam zostało.
Otwieranie na zatrzask, z wyżłobieniem na palec, dzięki czemu łatwo się otwiera. 

Konsystencja w sam raz, nie za rzadka i nie za gęsta, trochę jak kisiel.
Zapach przyjemny, słodkawy, ale trudno mi go do czegoś porównać.





Szampon dobrze się pieni, dobrze myje włosy, nie plącze ich, nie wysusza. Nie zauważyłam zwiększenia objętości, ale właściwie nawet na to nie liczyłam, bo mam długie włosy i raczej ciężko im nadać objętość, w każdym razie po umyciu były puszyste i ładnie odbite od nasady.
Nie wzmaga przetłuszczania. Ogólnie to taki przyjemny zwyklaczek. 

Skład dla zainteresowanych:



Ja go kupiłam w promocji za niecałe 11 zł za 400 ml, więc się opłacało, chętnie sięgnę po inne szampony Garniera.


12 komentarzy:

  1. ciekawił mnie ten szampon. szkoda, że nie dodaje objętości.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie go zaczęłam używać, i faktycznie puszu po nim nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam z tej serii odżywkę, jednym słowem : katastrofa ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że chociaż zapach przyjemny;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam z tej serii szampon odbudowujący z awokado i jest to najgorszy szampon ever jak dla mnie- po umyciu włosy są jakby nawet bardziej przetłuszczone, ciężkie. Stoi na półce i w sumie nie wiem co z nim zrobić, bo wyrzucić szkoda... No ale może ten jest lepszy :). Ja się akurat do tej serii zniechęciłam.
    Pozdrawiam,
    Ewa
    www.la-garderobe.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go dawno temu. Objętości nie zauważyłam... jedyne co to troche bardziej poszyły mi sie losy (możne to ta objetosc) i trochę je plątał podczas mycia. Ot zwykły szampon.

    OdpowiedzUsuń
  7. TEŻ JUŻ GO MIAŁAM:) ALE JAKOŚ NIE BYŁAM ZA BARDZO ZADOWOLONA;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam odżywkę z tej serii i była poprawna, ale bez większego zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy jeszcze nie miałam tak, że od szamponu dodającego objętość rzeczywiście cokolwiek się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama go ubóstwiam! :D
    a u mnie nowy makijaż, zapraszam! http://pear-up.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...